Άνοδος στις πωλήσεις χαλουμιού από μεγάλη βρετανική υπεραγορά

327

Το χαλούμι συγκαταλέγεται πλέον μεταξύ των βασικών τροφίμων που καταναλώνει το κοινό στη Βρετανία, σύμφωνα με ένα από τα μεγάλα βρετανικά σουπερμάρκετ, την αλυσίδα υπεραγορών Waitrose.
 
Το κυπριακό τυρί συγκαταλέγεται πλέον στα προϊόντα διατροφής που διαφημίζονται από το Waitrose ως «αναγκαία είδη» και διατίθενται σε ειδικές τιμές. Από το 2009 και μετά αυτή η λίστα τροφίμων του Waitrose θεωρείται ότι αντανακλά τις διατροφικές τάσεις στη Βρετανία.
 
Εκπρόσωπος της υπεραγοράς είπε ότι «ακολουθώντας τις τάσεις στη διατροφή των Βρετανών και αντιδρώντας στις απαιτήσεις των καταναλωτών, προϊόντα όπως καρδιές αγκινάρας σε κονσέρβα, γάλα καρύδας και τορτελίνια διαφημίζονται πλέον ως ‘αναγκαία’».
 
Ο ίδιος σημείωσε ότι οι αλλαγές στις γεύσεις που προτιμούν οι Βρετανοί διαμορφώνονται από κουζίνες άλλων χωρών που πλέον έχουν γίνει μέρος της βρετανικής καθημερινότητας, όπως η μεξικανική, η ελληνική και η γενικότερη κουζίνα της Μέσης Ανατολής.
 
Ο επικεφαλής σεφ της αλυσίδας Waitrose Τζόναθαν Μουρ δήλωσε ότι οι πωλήσεις του κυπριακού χαλουμιού που περιλαμβάνεται στα «αναγκαία» προϊόντα έχουν αυξηθεί κατά 24% μέσα στον τελευταίο χρόνο. «Είναι ένα από τα πιο δημοφιλή τυριά που πωλούμε», είπε ο κ. Μουρ.
 
Η έμφαση που δίνει η μεγάλη αλυσίδα στα προϊόντα αυτά είναι τόσο μεγάλη, ώστε έχει αποφασιστεί να αποτελούν το επίκεντρο της νέας διαφημιστικής εκστρατείας.
 
Τα «αναγκαία» προϊόντα φέρνουν στην εταιρεία έσοδα άνω του 1 δισεκατομμυρίου λιρών το χρόνο. Πέρα από το χαλούμι και τα υπόλοιπα προαναφερθέντα τρόφιμα, στη λίστα των «αναγκαίων» τροφίμων περιλαμβάνονται ενδεικτικά το αβοκάντο, τα ώριμα μάνγκο, το μαλακό γερμανικό τυρί καμποτσόλα, το ιταλικό τυρί παρμιτζιάνο Ρετζιάνο, τα μύρτιλα (blueberries), η πασάτα ντομάτας, το βαλσάμικο ξύδι και οι πράσινες ελιές χωρίς κουκούτσι.

Σχολιάστε την είδηση

Σχόλια | Τα σχόλια αντιπροσωπεύουν την προσωπική γνώμη των συγγραφέων τους και μόνο. Μη κόσμια ή/και προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται.