Δεν τους βγαίνει η τεχνολογία στις Κοιν. Ασφαλίσεις

472

Χρειάστηκα πρόσφατα μια βεβαίωση από τις Κοινωνικές Ασφαλίσεις. Απλό θα μου πείτε. Μπα!

Αποφάσισα να αξιοποιήσω την τεχνολογία για να γλιτώνω κι εγώ χρόνο και οι λειτουργοί της Υπηρεσίας. Αφού περίμενα για 5 μέρες χωρίς αποτέλεσμα απάντηση στα ερωτήματα που υπέβαλα ηλεκτρονικά (ναι, έχουν ειδική ηλεκτρονική φόρμα επικοινωνίας), είπα να δοκιμάσω το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της ίδιας υπηρεσίας (22009009).

Για 16 λεπτά η μια λειτουργός με παρέπεμπε στην άλλη (την περισσότερη ώρα άκουα μιαν εκνευριστική μουσική) για να μου πουν στο τέλος ότι πρέπει να αποταθώ αυτοπροσώπως στα Επαρχιακά Γραφεία των Κοινωνικών Ασφαλίσεων.

Προς τι η πολυδιαφημιζόμενη ένταξη της τεχνολογίας στη δημόσια υπηρεσία αν τελικά ο μόνος τρόπος να εξυπηρετηθείς παραμένει ο ίδιος εδώ και κάποιες δεκαετίες;



Aculeus

 

Σχολιάστε

Σχόλια | Τα σχόλια αντιπροσωπεύουν την προσωπική γνώμη των συγγραφέων τους και μόνο. Μη κόσμια ή/και προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται.

Στην ίδια κατηγορία

290

212