Επιφυλακτικοί με το Black Friday

Εικόνες «παροξυσμού» από την τηλεόραση σε ένα μόνο κατάστημα

Εικόνες «παροξυσμού» καταναλωτών έδειξε χθες πολύ πριν το μεσημέρι η τηλεόραση από ένα και μόνο κατάστημα, διαφημίζοντας στην ουσία το φαινόμενο του Black Friday όπως το ζουν εδώ και δεκαετίες στο εξωτερικό. Την ίδια ώρα ο Γ.Γ. της ΠΟΒΕΚ καλούσε τους καταναλωτές ναι είναι υποψιασμένοι και επιφυλακτικοί με τις προσφορές, ενώ εκπρόσωπος του ΚΕΒΕ βεβαίωνε επίσης με δηλώσεις του στο κρατικό ραδιόφωνο ότι σίγουρα οι εκπτώσεις που προσφέρονται δεν φθάνουν το 80% και 90% όπως στο εξωτερικό.

Οι καταναλωτές πρέπει να είναι υποψιασμένοι και επιφυλακτικοί με τις προσφορές που γίνονται με την ευκαιρία του Black Friday δήλωσε στο ΚΥΠΕ ο Γενικός Γραμματέας της ΠΟΒΕΚ Στέφανος Κουρσάρης, εκφράζοντας τη θέση της Συνομοσπονδίας πως «πραγματικά ξεπουλήματα γίνονται μέσω θεσμικών διαδικασιών». Ο κ. Κουρσάρης ανέφερε πως «οι οργανώσεις των εργοδοτών και των καταστηματαρχών και οι εμπορικοί σύλλογοι μπορούν, όπως εφαρμόζεται και σε πλείστες άλλες ευρωπαϊκές χώρες, όπως π.χ. στην Ελλάδα, σε συνεργασία με το Υπουργείο Εμπορίου, να καθορίσουν συλλογικά χρονικές περιόδους, που μπορούν να είναι και δυο και τρεις και τέσσερις ανά το χρόνο, κατά τις οποίες όλες οι επιχειρήσεις να προβαίνουν σε πραγματικά ξεπουλήματα για να μπορεί και ο καταναλωτής να ερευνά, να συγκρίνει και να προβαίνει σε αγορές με χαμηλότερη τιμή».

Είπε πως η ΠΟΒΕΚ έχει ζητήσει από το Υπουργείο Εμπορίου να πάρει την πρωτοβουλία και να καλέσει τις οργανώσεις εργοδοτών και καταστηματαρχών, καθώς και τους εμπορικούς συλλόγους, για να εξετάσουν αυτό το ζήτημα, μετά την κατάργηση των χρονικών περιόδων των ξεπουλημάτων διά νόμου, όμως δεν έγινε δυνατό μέχρι στιγμής να ξεκινήσει αυτή η πρωτοβουλία, η οποία, όπως είπε, θα είναι προς το συμφέρον όλων. «Είμαστε ενάντια στον καταναλωτικό παροξυσμό, τον οποίο θέλουν κάποιοι να παρουσιάσουν για το Black Friday, τις εικόνες ποδοπατήματος και καυγάδων σε συγκεκριμένα καταστήματα λόγω ”κατεδαφίσεων” τιμών», είπε ο κ. Κουρσάρης, σημειώνοντας πως δεν γίνονται μεγάλες εκπτώσεις όπως στο εξωτερικό. «Για αυτή την καταναλωτική νοοτροπία, την οποία θέλουν να μεταφέρουν από τις ΗΠΑ κάποιοι, εμείς έχουμε πολύ σοβαρές επιφυλάξεις», ανέφερε και επεσήμανε πως το Black Friday είναι κάτι που «δεν αγκαλιάζεται από το σύνολο των επιχειρήσεων και πρέπει ο καταναλωτής να είναι πάρα πολύ και υποψιασμένος και επιφυλακτικός».

«Το Black Friday προσπαθεί να δημιουργήσει μια ψυχολογία στον καταναλωτή, η οποία στο τέλος της ημέρας δημιουργεί καταναλωτική λαιμαργία, παροξυσμό και παραλήρημα. Παίζουν με την ψυχολογία του καταναλωτή για να τον προσελκύσουν να κάνει συγκεκριμένες αγορές», ανέφερε ο κ. Κουρσάρης.

Google News icon Aκολουθήστε μας στο Google News

Οι τελευταίες ειδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο και όλη η επικαιρότητα στο dialogos.com.cy