Γλυκοπατάτες: 8 σημαντικοί λόγοι για να τις εντάξετε στη διατροφή σας

410
ΠΗΓΗ onmed.gr

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί στους αρχαίους πολιτισμούς της Νότιας και Κεντρικής Αμερικής η γλυκοπατάτα κατείχε ξεχωριστή θέση στη διατροφή;

Σίγουρα η υπέροχη γεύση της γλυκοπατάτας είναι ακαταμάχητη, μήπως όμως οι κάτοικοι της Λ. Αμερικής γνώριζαν κάτι παραπάνω για τα οφέλη της;

Γνωρίζατε για παράδειγμα ότι οι γλυκοπατάτες αποτελούν σπουδαία πηγή βιταμίνης Α; Ή ότι εάν η μισή διατροφή σας αποτελείτο από λαχανικά, θα εξακολουθούσατε να παίρνετε αρκετά θρεπτικά συστατικά;

Δείτε κάποιους σημαντικούς λόγους για να εντάξετε τις γλυκοπατάτες στη διατροφή σας:

  • Επειδή είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες, σας χορταίνουν, ενώ παράλληλα μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης χρόνιων παθήσεων, όπως ο διαβήτης και οι καρδιοπάθειες.
  • Μια μεσαίου μεγέθους γλυκοπατάτα περιέχει πάνω από την ημερήσια συνιστώμενη ποσότητα βιταμίνης Α, η οποία παίζει ρόλο στο ανοσοποιητικό, την ανάπτυξη των κυττάρων, την υγεία των ματιών και του δέρματος, καθώς και στην πρόληψη των προβλημάτων της καρδιάς, των πνευμόνων και των νεφρών.
  • Ο χαμηλός ως μέτριος γλυκαιμικός δείκτης της βραστής ή μαγειρεμένης στον ατμό γλυκοπατάτας, συμβάλλει στη σταθεροποίηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα με αποτέλεσμα να μην έχετε λιγούρες και να αποτρέπεται ο κίνδυνος διαβήτη και αύξησης του βάρους σας.
  • Οι γλυκοπατάτες είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικά, ιδιαίτερα πολυφαινόλες και βιταμίνη C. Αυτά τα συστατικά καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες και συμβάλλουν στην πρόληψη του καρκίνου και της γήρανσης του οργανισμού.
  • Έχετε ακούσει ότι αν βάλετε φέτες από γλυκοπατάτα κάτω από τα μάτια σας θα μειωθεί το πρήξιμο; Ο λόγος είναι ότι οι γλυκοπατάτες με έντονο μωβ χρώμα έχουν σημαντικές αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες.

 

Σχολιάστε

Σχόλια | Τα σχόλια αντιπροσωπεύουν την προσωπική γνώμη των συγγραφέων τους και μόνο. Μη κόσμια ή/και προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται.