GP Μονακό: Pole Position για τον Ρικιάρντο

Το σημαντικότερο για τον Ρικιάρντο, που επέστρεψε στην pole position μετά από δύο χρόνια –έχοντας πετύχει τότε την πρώτη του επίσης στο Μονακό- είναι ότι κανείς από την πρώτη δεκάδα δεν θα εκκινήσει με διαφορετικά ελαστικά από τα hypersoft, καθώς όλοι πέτυχαν τον ταχύτερό τους χρόνο στο Q2 με αυτή τη γόμα. Μόνο η Mercedes επιχείρησε έναν γρήγορο γύρο με τα ultrasoft, αλλά δεν ήταν όσο γρήγορη θα έπρεπε.
Αντίθετα, ο έτερος οδηγός της ομάδας του Μίλτον Κινς, Μαξ Φερστάπεν, έχασε τις δοκιμές κατάταξης διότι οι μηχανικοί του δεν είχαν το χρόνο να αλλάξουν κιβώτιο ταχυτήτων μετά από τη σφοδρή πρόσκρουση του Ολλανδού στις μπαριέρες, στις πρωινές ελεύθερες δοκιμές στους δρόμους του λιμανιού. Έτσι, είναι στην ευχέρεια των αγωνοδικών να του επιτρέψουν να εκκινήσει, από την τελευταία θέση, στον αυριανό αγώνα.

Ο Χάμιλτον απείλησε στην τελευταία του προσπάθεια το χρόνο που είχε πετύχει νωρίς στην τρίτη περίοδο ο Ρικιάρντο, αλλά παρότι ήταν ταχύτερος στο πρώτο τμήμα της πίστας η συνέχειά του δεν ήταν ανάλογη. Όμως -για 34 χιλιοστά- κράτησε την 3η θέση από τον Κίμι Ράικονεν, ενώ στην τρίτη σειρά, δίπλα στον Βάλτερι Μπότας, θα βρεθεί ο ταχύτερος των “υπολοίπων” Εστεμπάν Οκόν.

Ο οδηγός της Force India ήταν μισό εκατοστό του δευτερολέπτου ταχύτερος του Φερνάντο Αλόνσο, που αξιοποίησε την ιδιαιτερότητα του σιρκουί του Μονακό για να πάρει κάτι καλύτερο από όσα αξίζει προς στιγμήν η McLaren του. Παράλληλα, ένα μικρό πρόβλημα της McLaren του Στόφελ Βαντόρν εμπόδισε τον Βέλγο να μπει, κι εκείνος, στην πρώτη δεκάδα. Σε πολύ κοντινή απόσταση με τον Αλόνσο, έκλεισαν τη δεκάδα ο Κάρλος Σάινθ της Renault, ο Σέρχιο Πέρεθ της Force India και ο Πιέρ Γκασλύ της Toro Rosso.

 

Google News icon Aκολουθήστε μας στο Google News

Οι τελευταίες ειδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο και όλη η επικαιρότητα στο dialogos.com.cy