Πρώτα ψήφος και μετά… φίμωτρο

683

Του Τάσου Περδίου

Όχι ότι έχει ιδιαίτερη σημασία με το πολιτικό κριτήριο όλο και περισσότερων να πλησιάζει σε βάθος τις γεωτρήσεις στην ΑΟΖ, αλλά εμείς θα το σημειώσουμε.

Να θυμίσουμε ότι από το 1993 μέχρι το 2003, στην πρώτη δεκαετία του ΔΗΣΥ στην εξουσία, η Λάρνακα υπέστη τα πάνδεινα. Στη δεκαετία εκείνη, με τις αποφάσεις για αναβάθμιση του λιμανιού της Λεμεσού σε βάρος του λιμανιού της Λάρνακας, καταστράφηκε κυριολεκτικά το λιμάνι. Από τότε, ακόμα ψάχνουμε τρόπο να το εκσυγχρονίσουμε. Σ’ εκείνη την αλήστου μνήμης περίοδο είχαμε φτάσει στο σημείο, με υπουργική απόφαση του Αβέρωφ Νεοφύτου, να αρπάζει η κυβέρνηση ένα γερανό από το λιμάνι της Λάρνακας ξημερώματα Καθαράς Δευτέρας, για να μην την πάρει κανένας χαμπάρι!

Τότε, για να μην ξεχνιόμαστε, η κυβέρνηση φόρτωσε με το έτσι θέλω την αφαλάτωση στην παραλία της Λάρνακας παρά τις φωνές και διαμαρτυρίες. Οι φωνές των Λεμεσιανών είχαν αποδειχθεί πιο ηχηρές.

Το 2003 αποχώρησαν από το Προεδρικό, όπου επανήλθαν το 2013. Κατά τη διάρκεια εκείνης της δεκαετίας έγιναν στη Λάρνακα τα εξής έργα: Ανάπλαση τριών πλατειών εμπορικού κέντρου, ανάπλαση λεωφόρου Πιαλέ Πασά, ανάπλαση λεωφόρου Γεώργιου Χριστοδουλίδη (πρώην Φανερωμένης), σχεδιασμός και έναρξη ανέγερσης νέας πτέρυγας νοσοκομείου, ανάπλαση πρώτης και δεύτερης φάσης δρόμου Λάρνακας – Δεκέλειας. Υπάρχουν και μεγάλα έργα που έγιναν σε σύμπραξη με τον ιδιωτικό τομέα με μεγαλύτερο το καινούργιο αεροδρόμιο.

Το 2013 επανήλθαν στην εξουσία. Για να μην είμαστε μονόπλευροι, κατά την πρώτη πενταετία Αναστασιάδη είχαμε την ανάπλαση της πλατείας Παλλάς και τη μετακίνηση των κρατικών αποθεμάτων πετρελαιοειδών. Είχαμε όμως και την κυβέρνηση να βάζει από την πίσω πόρτα, με το έτσι θέλω και παράνομα, αποθήκες λάσπης και χημικών στο λιμάνι, δίπλα στις Φοινικούδες, κολλητά με τα σπίτια του κόσμου. Είχαμε επίσης τον ίδιο τον Πρόεδρο να κόβει τη φόρα της Επιτροπής Ανάπτυξης στο Προεδρικό με το αλήστου μνήμης «δεν θα μου πουν εμένα οι Σκαλιώτες τι θα κάνω». Είχαμε τον Υπουργό των Μεταφορών και των Έργων να μας στέλνει από εκεί που ήρθαμε όταν του ζητήσαμε να τελειώσει το δρόμο Λάρνακας – Δεκέλειας. Είχαμε τον ίδιο υπουργό να βάζει στα κρυφά πλαφόν στο εμπόριο στο λιμάνι, ωσάν και ο τυφώνας Αβέρωφ δεν ήταν αρκετός την πρώτη φορά, επειδή έτσι ήθελαν οι Άραβες και οι Γερμανοί διαχειριστές του λιμανιού της Λεμεσού. Επειδή δεν μας έφταναν όλα αυτά, 35.866 Λαρνακείς αποφάσισαν ότι αξίζουν άλλα πέντε χρόνια…

 

 

Σχολιάστε

Σχόλια | Τα σχόλια αντιπροσωπεύουν την προσωπική γνώμη των συγγραφέων τους και μόνο. Μη κόσμια ή/και προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται.