Στο φουλ οι μηχανές της σήψης και της αποδόμησης


Της Ξένιας Ξενοφώντος Γιουκκά*

Όταν κάποιος δεν βλέπει τίποτα καλό και τα αντιλαμβάνεται όλα ρηχά και τα παρουσιάζει έτσι, πρόδηλα είναι ο ίδιος ρηχός. Για να είσαι εκπαιδευτικός, πρέπει πρώτα πρώτα να αγαπάς τη νεολαία και να έχεις φως στη ψυχή και το πνεύμα για να μπορείς να τα μεταλαμπαδεύσεις … Για να είσαι συνδικαλιστής – εκπαιδευτικός πάλι πρέπει πρώτα πρώτα να αγαπάς τα νιάτα και να έχεις όραμα για αυτά και για την Παιδεία αυτού του δύσμοιρου τόπου, γιατί ο συνδικαλιστής – εκπαιδευτικός ασχολείται πρώτιστα και κατά κύριο λόγο με τα της Παιδείας και κατά δεύτερο, τρίτο, λόγο με τα κεκτημένα του ιδίου και του κλάδου του. 


 Πρέπει επίσης να αγαπάς τον άνθρωπο και δη τον άνθρωπο που εργάζεται πλάι σου ως αδελφό και να γίνεται πράξη η έννοια συνάδελφος (συν + αδελφός). Μην πέφτετε λοιπόν στην παγίδα κάποιων πουλημένων δημοσιογράφων. Κάποιων πουλημένων ΜΜΕ. Γνωρίζετε πολύ καλά ποιοι τα διοικούν!!! Μην πέφτετε στην παγίδα της κυβέρνησης Αναστασίαδη και των υπουργών της, αλλά και συγκεκριμένων άλλων πολιτικών, κατώτερων των περιστάσεων. Είναι ξεκάθαρη η νεοφιλελεύθερη πολιτική τους!!! 


•   Διαλύουν το Δημόσιο Νοσοκομείο, ενώ την ίδια ώρα το κράτος πληρώνει πολλαπλάσια εκατομμύρια στις ιδιωτικές κλινικές για αγορά υπηρεσιών, για να θησαυρίζουν οι κεφαλαιοκράτες φίλοι και κουμπάροι των κυβερνώντων εις βάρος του λαού. Με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια, αφού από την άλλη συνθλίβουν τους νοσηλευτές του ιδιωτικού τομέα αμείβοντάς τους  με ψίχουλα… 


 •   Διαλύουν το Δημόσιο Σχολείο, γιατί παρόλα τα προβλήματα που υπάρχουν σ’ αυτό, η μόρφωση και καλλιέργεια που προσφέρει στα παιδιά, υπερνικούν όλα τα κακά και απελευθερώνουν ουσιαστικά τον άνθρωπο !!! Γι’ αυτό και προσπαθούν με νύχια και με δόντια να την καταστρέψουν… 
•   Πρέπει ακόμα να χειραγωγήσουν και να υποδουλώσουν και τον εκπαιδευτικούς που περιμένουν διορισμό. Όλοι πρέπει να τρέξουν να εξασφαλίσουν μεταπτυχιακό τίτλο στα ιδιωτικά πανεπιστήμια, ως επί το πλείστον, να ξοδέψουν και στη χειρότερη περίπτωση να δανειστούν υπέρογκα ποσά για να το πετύχουν, υποθηκεύοντας το μέλλον της οικογένειας τους. Και στο τέλος να μπουν πάλι στο ίδιο τσουβάλι ακόμα πιο φτωχοί και ακόμα πιο εξουθενωμένοι. Και φτάνουν μετά στις Εξετάσεις διορισμών για να εξασφαλίσουν ένα αριθμό – ελπίδα στον καινούριο κατάλογο. Και αντί κάποιοι να τιμωρούνται, γιατί ενώ δίδασκαν παράνομα σε ιδιωτικά Πανεπιστήμια τα θέματα των εξετάσεων, προάγονται στις ανώτατες βαθμίδες αυτού του κράτους… Ο απόλυτος εμπαιγμός!!! 


 •   Ο Συνεργατισμός είναι ένα ακόμα παράδειγμα της νεοφιλελεύθερης επίθεσης της κυβέρνησης κατά του λαού. Εξαρθρώνουν συστηματικά τον κοινωνικό ιστό του κυπριακού κράτους και ό,τι εξυπηρετεί τον λαό, ενώ την ίδια στιγμή πολυώροφα κτίρια πάνω στο κύμα και στα αρχαία μνημεία του τόπου βρίσκονται υπό την υψηλή της προστασία!!! Ταυτόχρονα, η κυβέρνηση, για να καλύψει τις πομπές της στο Συνεργατισμό, εξαπολύει θορυβώδη, μεγαλειώδη επίθεση κατά των εκπαιδευτικών καθαρά για σκοπούς αποπροσανατολισμού. 


ΌΧΙ, κύριοι κυβερνώντες και των εξαγορασμένων από εσάς ΜΜΕ, δεν έχουμε την ανάγκη να απολογηθούμε σε κανέναν! Μας φτάνει που πάμε άρρωστοι, εγχειρισμένοι στο σχολείο για να μην “μείνουν” τα παιδιά μας πίσω στην ύλη!!! Μας φτάνουν τα φωτεινά λαμπερά τους μάτια, όταν μας κοιτάζουν. Μας φτάνει η ικανοποίησή τους μετά από μια εκδήλωση, μετά από μια φιλανθρωπική δράση μας!!! Κι ας τα λέτε “προνόμια εκπαιδευτικών”, χωρίς να γνωρίζετε τον κόπο και τις αμέτρητες ώρες που χρειάζονται, για να πραγματοποιηθούν. Υπάρχουν πάμπολλα παραδείγματα, που συνήθως σκόπιμα αγνοείτε, γιατί δεν είναι ιδιωτικής πρωτοβουλίας έργα… 


Μας φτάνουν οι επιτυχίες των μαθητών/τριών μας που δεν κάνουν φροντιστήρια!!! ΝΑΙ, υπάρχουν και τέτοιοι μαθητές/τριες, υπάρχουν και τέτοιες επιτυχίες που για σας είναι ψηλά γράμματα. Υπάρχουν και οι δηλώσεις του Σύρου μαθητή που πέτυχε σπουδαίους βαθμούς στις Παγκύπριες Εξετάσεις και δήλωσε: “Πολλές φορές δεν ήταν καλή η ψυχολογία μου, επειδή σκεφτόμουν τους συγγενείς μου που βρίσκονται στη Συρία, αλλά είχα δυνατή ψυχολογική στήριξη από τους καθηγητές μου και μου έδιναν το κίνητρο να συνεχίσω”. Άκουσε το αγαπητό Υπουργείο Παιδείας και τα ΜΜΕ μας τι είπε το παιδί για τους καθηγητές του;;; ΌΧΙ φυσικά, γιατί βολεύει να έχουμε απαξιωμένο τον εκπαιδευτικό και το έργο του. Γνωστή η συνταγή! Μέσα από τα αρνητικά πρότυπα, πιο εύκολα χειραγωγούνται κοινωνία, γονείς και μαθητές/τριες!!!  


> Ήρθε η ώρα σύσσωμες και οι τρεις οργανώσεις ΠΟΕΔ – ΟΛΤΕΚ – ΟΕΛΜΕΚ να αντιδράσουμε πολύ δυναμικά και να ξέρουν όσοι απεργάζονται την αποδόμηση και την εξάρθρωση της κοινωνίας ότι θα μας βρουν μπροστά τους!!!. Φτάνει πια η κοροϊδία και ο εμπαιγμός!!! 


*Μέλος του Κ.Σ. της ΟΕΛΜΕΚ, 
 Αντιπρόσωπος της ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

Σχολιάστε

Σχόλια | Τα σχόλια αντιπροσωπεύουν την προσωπική γνώμη των συγγραφέων τους και μόνο. Μη κόσμια ή/και προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται.