Τα θετικά να λέγονται…

260

Όλοι, άλλοι λιγότερο και άλλοι περισσότερο, προσπαθήσαμε σε κάποια φάση να επικοινωνήσουμε με κάποιο τμήμα/υπηρεσία του δημοσίου, αλλά κανείς δεν απαντούσε το τηλέφωνο. Τέτοιες καταγγελίες από πολίτες υπήρχαν και υπάρχουν πολλές. Επειδή όμως πρέπει να καταγράφονται και τα θετικά, οφείλω να πω πως το Τμήμα Κοινωνικής Ενσωμάτωσης είναι πολύ βοηθητικό.

Για τους σκοπούς ενός ρεπορτάζ επικοινώνησα με το πιο πάνω Τμήμα και ζήτησα πληροφορίες για το συγκεκριμένα επιδόματα. Η υπάλληλος που σήκωσε το τηλέφωνο άρχισε υπομονετικά να μου αναλύει το κάθε πρόγραμμα ξεχωριστά. Ένα σοκ το έπαθα -η αλήθεια- όταν ζήτησα την ταυτότητά της(και πάλι για τους σκοπούς του ρεπορτάζ) και αυτή απλά με ενημέρωσε πως είναι η τηλεφωνήτρια.

Ήθελε απλά, όπως είπε, να βοηθήσει… Αμέσως με παρέπεμψε στην αρμόδιο λειτουργό, η οποία και με ενημέρωσε ενδελεχώς για ό,τι της είχα ζητήσει. Μακάρι σε όλες τις υπηρεσίες/τμήματα του δημοσίου να υπήρχε προσωπικό πρόθυμο να βοηθήσει τους πολίτες. Θα λύνονταν πολλά ζητήματα χωρίς ο κοσμάκης να ταλαιπωρείται στις ουρές…

ΜΚ

Σχολιάστε την είδηση

Σχόλια | Τα σχόλια αντιπροσωπεύουν την προσωπική γνώμη των συγγραφέων τους και μόνο. Μη κόσμια ή/και προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται.