Θέσεις Εργασίας – 30 Σεπτεμβρίου 2016

Βοηθός Λογιστηρίου

Προσόντα

  • Κάτοχος διπλώματος Intermediate LCCI
  • Βασικές Γνώσεις Λογιστικής
  • Δυναμικός χαρακτήρας και αποτελεσματικών διαπραγματεύσεων
  • Ευχάριστη προσωπικότητα
  • Σωστή χρήση του λόγου
  • Γνώση ηλεκτρονικών υπολογιστών (word & excel)

Για την εκδήλωση ενδιαφέροντος, οι ενδιαφερόμενοι να αποστείλουν βιογραφικό άμεσα στη Διεύθυνση Ανθρωπίνου Δυναμικού του Ομίλου Δημητριάδη μέσω email στο [email protected]  σημειώνοντας τη θέση εργασίας.
Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια.


Διανομέας παγωτών

Βασικά καθήκοντα:

  • Ανάπτυξη πωλήσεων.
  • Εύρεση νέου πελατολογίου.
  • Παρακολούθηση και επίσκεψη σημείων πώλησης.
  • Αντίληψη αναγκών.
  • Διατήρηση καλών σχέσεων με τους πελάτες.
  • Διανομή παραγγελιών
  • Διατήρηση Πλανογράμματος εταιρείας.

Προσόντα:

  • Απολυτήριο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
  • Εμπειρία σε παρόμοια θέση.
  • Αδεια οδηγού, ή επαγγελματική άδεια.
  • Αριστη γνώση Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας.
  • Ικανότητα επικοινωνίας και διαπροσωπικών σχέσεων.

Απολαβές:

Πολύ καλές απολαβές με βασικό μισθό και προμήθεια.
Προοπτική ανέλιξης.

Παρακαλώ αποστείλετε το βιογραφικό σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected].

Ολα τα βιογραφικά θα τύχουν εμπιστευτικού χειρισμού.


Μηχανικός αυτοκινήτου

Ζητείται έμπειρος μηχανικός αυτοκινήτων για μηχανουργείο αυτοκινήτων στην Αραδίππου, Λάρνακα.

Προσόντα:

  • Προηγούμενη εμπειρία

Τηλέφωνο επικοινωνίας: 99676340 Αβραάμ


Πωλητής/πωλήτρια για φαρμακεία και ενημέρωση σε διατροφολόγους

Η εταιρεία Μ.Κ. ΣΤΑΥΡΙΝΟΣ ΛΤΔ εισαγωγέας φαρμακευτικών προϊόντων,
ζητά για πρόσληψη πωλητή φαρμακείων για προώθηση των προϊόντων μας, καθώς και ενημέρωση σε διατροφολόγους συμπληρωμάτων διατροφής.

Προσόντα:

  • Προηγούμενη πείρα σχετικά με πωλήσεις σε φαρμακεία απαραίτητη.
  • Γνώση αγγλικής και ελληνικής γλώσσας.
  • Απαλλαγμένος στρατιωτικών υποχρεώσεων για άνδρες.
  • Βασική γνώση φαρμακευτικών σκευασμάτων.
  • Αδεια οδηγού.

Μισθός αναλόγως προσόντων.

Για πληροφορίες:
Ερικ Σταυρινός
Τηλ.: 99770686
[email protected]


Πωλητής / Πωλήτρια

Eshop Cyprus LTD – Πωλητής/πωλήτρια (Λευκωσία)

Η εταιρεία Eshop Cyprus LTD ζητάει πωλητή/τρια για εργασία στο κατάστημα της Λευκωσίας.

Απαραίτητες προϋποθέσεις:

  • Γνώσεις Software/Hardware υπολογιστών
  • Γνώση Αγγλικών

Email στο [email protected]


Σερβιτόρες/σερβιτόροι

Ζητούνται σερβιτόροι/σερβιτόρες κυρίως την Κυριακή επί εβδομαδιαίας βάσεως.
Κατάλληλη θέση για φοιτητές/φοιτήτριες.

Επιθυμητά προσόντα:

  • Προηγούμενη εμπειρία αρεστή
  • Ευχάριστη προσωπικότητα
  • Ευστροφία και όρεξη για δουλειά

Μισθός: €5 την ώρα

Οσοι ενδιαφέρονται παρακαλώ όπως αποστείλουν σύντομο βιογραφικό σημείωμα στο fytosmeraklι[email protected], η όπως επικοινωνήσουν στο 99841641.


Ατομο για Τεκάλεμιτ / Πλύσιμο αυτοκινήτων

Η εταιρεία APK GARAGE SERVICES LTD ζητά να προσλάβει άμεσα για πλήρη απασχόληση άτομο για τεκάλεμιτ αυτοκινήτων για κάλυψη των υπηρεσιών της εταιρείας.

Περιγραφή θέσης:

  • Καθαρισμός/πλύσιμο αυτοκινήτων

Απαραίτητα προσόντα:

  • Προηγούμενη εμπειρία σε παρόμοια θέση
  • Απαραίτητη επαγγελματική άδεια φορτηγού
  • Ηλικία από 25 έως 40 χρόνων

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να αποστείλουν το βιογραφικό τους στο [email protected] ή στο fax: 22 44 11 58.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλ. 22 44 11 60.


Ατομα για τηλεφωνικό κέντρο

Ζητούνται άτομα από τη Λεμεσό για επάνδρωση τηλεφωνικού κέντρου.

Γενικά καθήκοντα και ευθύνες:

  • Συμπλήρωση ερωτηματολογίων στα νοικοκυριά ή τις επιχειρήσεις με τη χρήση του τηλεφωνικού κέντρου της εταιρείας.

Ωράριο εργασίας: 09:00-13:00 και 16:00-20:00

Απαραίτητα προσόντα:

  • Απολυτήριο Μέσης Εκπαίδευσης
  • Αριστη χρήση της Ελληνικής Γλώσσας
  • Βασικές γνώσεις ηλεκτρονικού υπολογιστή
  • Σοβαρότητα και αξιοπιστία
  • Ευχάριστη προσωπικότητα και ικανότητα επικοινωνίας

Απολαβές: Ανά ορθά συμπληρωμένο ερωτηματολόγιο

Για περαιτέρω πληροφορίες παρακαλώ επικοινωνήσετε με τις κυρίες Γεωργία Μιχαήλ και Αγγέλα Πιτυρή στο τηλ. 25690114.


Business Development Manager

Key Duties / Responsibilities:

  • To manage existing accounts in East Africa (Uganda, Rwanda, Ethiopia and Burundi) and expand the business within the territories.
  • To establish new accounts / distributors in the new geographical areas of interest of the Company such as the Balkan countries (Croatia, Slovenia, Serbia) and South East Europe (Romania, Moldavia, Bulgaria).
  • Preparation of budgets, marketing / sales strategy according to Corporate ethics and guidelines.
  • Preparation of Market Reports that will include the socioeconomic environment of the countries, competition, threads and opportunities.

Key Skills / Experience:

  • At least 10 years’ previous working experience in a management position, preferably in a company trading.
  • Excellent communication and negotiation skills.
  • Fluency in English.
  • Ability to travel extensively from the Cyprus HQ to the clients in East Africa and Europe.
  • Previous working experience as a Business Development Manager or a Consultant will be considered an advantage.
  • Holder of a European Passport is a must.

Apply for RatingsPage.aspx To vacancy, please send your CV, along with any covering letter to [email protected] quoting the above job title or alternatively call +357 22 002 285 for more information.

Please note that due to the high volumes of applications received, only shortlisted applicants will be responded to.


English Teacher for Private Institute in Larnaca and Ormidia and Liopetri

English Teacher for Private Institute in Larnaca and Ormidia and Liopetri.

The applicant must be:

  • Dedicated
  • Patient
  • Love teaching
  • Previous experience welcome but not a requirement

please send your CV at [email protected]


Πωλητές / Πωλήτριες

Η εταιρεία Iakovos Photiades Foodstuff Suppliers Ltd, πρωτοπόρος στο χώρο της εισαγωγής και διανομής τροφίμων ευρείας κατανάλωσης, διαχειρίζεται μεγάλη γκάμα τυροκομικών προϊόντων, κρεάτων και λαχανικών συντήρησης και κατάψυξης, είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής και διανομέας των καταστημάτων McDonalds και της αλυσίδας καταστημάτων κατεψυγμένων ειδών Foodsaver, και ζητά να προσλάβει Πωλητές / Πωλήτριες για προώθηση των προϊόντων της σε ξενοδοχεία, εστιατόρια, καφετέριες και χώρους μαζικής εστίασης, με βάση τη Λευκωσία και τη Λεμεσό.

Βασικές δραστηριότητες και ευθύνες:

  • Προωθεί τα προϊόντα της εταιρείας σε ξενοδοχεία, εστιατόρια και καφετέριες

Κύρια καθήκοντα:

  • Επικοινωνεί και επισκέπτεται υφιστάμενους και νέους πελάτες για να προωθήσει τα προϊόντα της εταιρείας και να εξασφαλίσει παραγγελίες.
  • Εισηγείται και προτείνει προϊόντα σε πελάτες ανάλογα με τις ανάγκες τους.
  • Ενημερώνει πελάτες σχετικά με τα προϊόντα της εταιρείας, τιμές, διαθεσιμότητα και όρους πίστωσης.
  • Παρέχει υποστήριξη και επιλύει προβλήματα πελατών.
  • Παρακολουθεί τις συνθήκες της αγοράς, τιμές, προϊόντα και πωλήσεις του ανταγωνισμού.
  • Εισπράττει λεφτά από τους πελάτες, καταχωρεί συναλλαγές και εκδίδει αποδείξεις.

Γνώσεις, ικανότητες και προσωπικές ιδιότητες:

  • Γνωρίζει τις αρχές και μεθόδους τοποθέτησης, προώθησης και πώλησης προϊόντων, και τις αρχές και διεργασίες για την παροχή εξυπηρέτησης πελατών. Είναι ενεργητικός/η ακροατής και μπορεί να επικοινωνεί αποτελεσματικά με άλλους. Είναι αξιόπιστος/η και ευσυνείδητος/η και θέτει δύσκολους προσωπικούς στόχους και προσπαθεί να τους πετύχει.

Ακαδημαϊκά προσόντα και πείρα:

  • Απολυτήριο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης – Απαραίτητο
  • Πολύ καλή γνώση της Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας – Απαραίτητο
  • Κατάρτιση στις εφαρμογές MS Office και ειδικά στην Excel – Απαραίτητο
  • Πέντε (5) τουλάχιστον χρόνια πείρα σε θέση πωλητή τροφίμων HORECA – Απαραίτητο
  • Δίπλωμα κολεγίου σε συναφές θέμα – Επιθυμητό

Απολαβές και ωφελήματα:

  • Αναλόγως προσόντων και πείρας
  • Ιατροφαρμακευτική περίθαλψη

Αιτήσεις:

Μπορείτε να υποβάλετε βιογραφικό σημείωμα στη διεύθυνση [email protected] ή μέσω Φαξ 22488442 το αργότερο μέχρι τις 15 Οκτωβρίου 2016.


Printer Technician

Key Duties/Responsibilities:

  • Service and troubleshoot printer/copier issues on behalf of clients
  • Connect printer/copier devices to client networks
  • Provide high levels of customer service at all times
  • Maintain an inventory of parts, especially high failure rate parts, to minimize client downtime
  • Provide basic training to clients on printer/copier devices

Key Skills/Experience:

  • A minimum of 3+ years of previous experience in a similar position is a must
  • Basic knowledge of LAN/WAN is required
  • Holder of a clean, current drivers license is essential
  • Excellent client/customer service skills
  • Fluency in Greek & English
  • Any previous experience with Konica Minolta machines considered a significant advantage, but not essential

To apply for this vacancy, please send your CV, along with any covering letter to [email protected] quoting the above job title or alternatively call +357 22 002 285 for more information. Please note that due to the high volumes of applications received only shortlisted applicants will be responded to.


Russian Speaking Corporate Service Administrator – Nicosia, Ref 5029

Consulco Ltd is currently in the process of recruiting a Russian Speaking Corporate Service Administrator. The successful candidate will be expected to work at the Head Office in Nicosia.

Key Responsibilities:

  • Handling a portfolio of clients and dealing with their daily corporate administration
  • Proficiency communicating with the clients, gathering relevant documentation and / or information, preparing and submitting legal orders in a due format to a Production Officer in order to proceed with legal documents preparation, including but not limited to Power of Attorney, Resolutions, Corporate changes, obtaining certificates
  • Liaising with agents, external and internal advisers and consultants on various corporate matters
  • Assisting clients in their communication with other departments in terms of translation or any other assistance as requested
  • Contributes to timely progress of team projects
  • Strictly adheres to company’s policies and procedures in place, including Logbook updating
  • Client meetings – builds relationships
  • Assist Team Leader on proper portfolio handling during absence of a team member

Knowledge, Skills and Abilities:

  • Business degree would be considered an advantage
  • Fluent in Russian both oral and written
  • Fluent in English both oral and written
  • Understanding of Due Diligence and Compliance would be considered an advantage
  • Good knowledge of Microsoft Office software
  • Good team working skills
  • Good organisation and planning skills
  • Compensation Package:
  • Competitive salary
  • Productivity bonus
  • Private Medical Scheme
  • Provident Fund & 13th salary
  • Friday afternoons off – long weekends

Interested applicants can forward their most up to date CV at [email protected] and quote the vacancy reference. All applications will be treated in strict confidence. Only successful applicants will be contacted.

Consulco is an equal opportunities employer.

Google News icon Aκολουθήστε μας στο Google News

Οι τελευταίες ειδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο και όλη η επικαιρότητα στο dialogos.com.cy