Τηρεί τον Κώδικα Δεοντολογίας η διαφήμιση με τα ομόφυλα ζευγάρια

497
ΠΗΓΗ Left.gr

Δεν παραβιάζει τον Ελληνικό Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης Επικοινωνίας, η διαφήμιση του «JUMBO» με το ομόφυλο ζευγάρι που ψωνίζει παιχνίδια, έκρινε η Πρωτοβάθμια Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας. Η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία.

Θυμίζουμε ότι η επιτροπή παρενέβη μετά από «καταγγελίες καταναλωτών» για την παρουσία(ση) του ομόφυλου ζευγαριού στη διαφήμιση.

«Καταναλωτές» (επί χρόνια) ομοφοβίας, μίσους και ρατσισμού που στη συνέχεια μετατρέπονται σε οιονεί λογοκριτές για οτιδήποτε δεν χωράει στο στενόμυαλο ιδεολογικό τους σύμπαν.

Μέρες που είναι, με σκοταδιστές να επιχειρούν να μπλοκάρουν τη διεξαγωγή θεατρικής παράστασης στη Θεσσαλονίκη, με ακροδεξιούς να χτυπούν μετανάστες στο Ασπρόπυργο και αλλού και με την Εκκλησία να χυδαιολογεί με αφορμή τη νομική αναγνώριση της ταυτότητας φύλου στην Ελλάδα, η αυτονόητη απόφαση της Πρωτοβάθμια Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας αποτέλεσε ακόμα ένα, συμβολικό έστω, χαστούκι στους οπισθοδρομικούς κήρυκες της «κανονικότητας» και του «φυσιολογικού».

Σχολιάστε

Σχόλια | Τα σχόλια αντιπροσωπεύουν την προσωπική γνώμη των συγγραφέων τους και μόνο. Μη κόσμια ή/και προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται.