«To Facebook είχε προειδοποιηθεί από το 2011 για τα «παραθυράκια» στο σύστημα διασφάλισης των δεδομένων των χρηστών του που αξιοποίησε η βρετανική εταιρεία Cambridge Analytica (CA), η οποία βρίσκεται στο επίκεντρο του σκανδάλου με τη συλλογή εκατομμυρίων δεδομένων χρηστών, όμως είχε διαβεβαιώσει ότι δεν είχε κανένα λόγο να αλλάξει τη μέθοδό του»
Το Facebook βρίσκεται αντιμέτωπο με θύελλα αντιδράσεων από τη στιγμή που η εταιρεία CA κατηγορήθηκε ότι συνέλεξε χωρίς τη συγκατάθεσή τους τα δεδομένα 50 εκατομμυρίων χρηστών του για να αναπτύξει ένα λογισμικό που θα επέτρεπε να προβλεφθεί και επομένως να επηρεαστεί η ψήφος του εκλογικού σώματος και το οποίο θα χρησιμοποιείτο υπέρ της προεκλογικής εκστρατείας του Ντόναλντ Τραμπ.
Το Facebook δεν διαθέτει κανένα μέσο για να γνωρίζει εάν οι εταιρείες που παίρνουν τις πληροφορίες αυτές εφαρμόζουν πιστά τους κανόνες προστασίας των προσωπικών δεδομένων, πρόσθεσε ο ίδιος.
«Υπάρχουν χιλιάδες άλλες εφαρμογές που πιθανόν κάνουν το ίδιο πράγμα, ο μοναδικός λόγος για τον οποίο εμείς μιλάμε για αυτό είναι ότι (η υπόθεση) συνδέεται με τον Τραμπ. Όμως, ενδεχομένως δεν πρόκειται για τη σοβαρότερη υπόθεση» σύμφωνα με τον ίδιο.
«Το Facebook “έκανε λάθη” στην υπόθεση της Cambridge Analytica», παραδέχεται ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ
Ο διευθύνων σύμβουλος της Facebook Inc Μαρκ Ζάκερμπεργκ δήλωσε σήμερα ότι η εταιρεία-κολοσσός των social media υπέπεσε σε σφάλματα που επέτρεψαν δεδομένα χρηστών να καταλήξουν στην εταιρεία αναλύσεων Cambridge Analytica, ενώ δεσμεύτηκε ότι θα προχωρήσει σε αλλαγές.
Στην πρώτη του τοποθέτηση μετά την αποκάλυψη του σκανδάλου διαρροής προσωπικών δεδομένων, ο Ζάκερμπεργκ επισήμανε, μια ανάρτησή του στο Facebook, ότι η εταιρεία «έκανε λάθη, υπάρχουν πολλά που πρέπει να κάνουμε και πρέπει να επιταχύνουμε (τους ρυθμούς μας) και να τα κάνουμε».
Οι τελευταίες ειδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο και όλη η επικαιρότητα στο dialogos.com.cy