12th Cyprus Grocery Retail Conference: Η ώρα των brands

 

Πώς έχει διαμορφωθεί το προφίλ του Κύπριου καταναλωτή δυο χρόνια μετά τις μεγάλες ανατροπές που έφεραν τα πάνω – κάτω στην αγορά του λιανεμπορίου; Τι πρέπει να κάνει ένα brand – ένα προϊόν, μια υπηρεσία, μια επιχείρηση – ώστε να αποτελεί σταθερή προτεραιότητα στις επιλογές του κυπριακού νοικοκυριού; Oι απαντήσεις στο 12thCyprus Grocery Retail Conference.

 

Σήμερα, εν μέσω οικονομικής κρίσης, η ψυχολογία του καταναλωτή αποτελεί μια από τις σημαντικότερες κινητήριες δυνάμεις στην αγορά του λιανεμπορίου. Για τα επόμενα χρόνια, οι retailers καλούνται να «αριστεύσουν», δημιουργώντας τις καλύτερες δυνατές προτάσεις προς του καταναλωτές και διασφαλίζοντας ότι κερδίζουν ένα ακόμα κομμάτι από την εμπιστοσύνη τους, σε κάθε «στιγμή της αλήθειας» που δημιουργείται. Παράλληλα, η διάδοση των ψηφιακών τεχνολογιών και μέσων κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζει τα δεδομένα στο retail.

Εις βάθος αναλύσεις

Το 12ο Συνέδριο Λιανικού Εμπορίου, που διοργανώνεται την Τετάρτη 3 Ιουνίου 2015 στο ξενοδοχείο HiltonPark στη Λευκωσία και παρουσιάζει η Carrefour Κύπρου, αναλύει τις τάσεις και εξελίξεις στον τομέα των FMCGs. Το συνέδριο εξετάζει σε βάθος: τι, πώς, πού,πότε, πόσο και γιατί αγοράζει ο πελάτης του φυσικού καταστήματος ή του online καναλιού, τις παραμέτρους που διαμορφώνουν τις επιλογές του, καθώς και τις εξελίξεις στον κλάδο του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων στη χώρα μας και

διεθνώς, που καθορίζονται από τις αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά.

Διεθνείς συμμετοχές

Διεθνείς εταιρείες στον τομέα του λιανικού εμπορίου, όπως, Tesco, ProcterandGamble, RetailWeek, CampofrioGroup, KantarRetail, DanskSupermarked και άλλοι, αναλύουν τις προοπτικές, τα εμπόδια, τις στρατηγικές στην κρίση και τις συνεργασίες που συνάπτονται για να δώσουν στα FMCGs τη δυναμική που τους αξίζει και μια περίοπτη θέση στον κόσμο των brands.

Συγκεκριμένα, αναλύονται θέματα, όπως:

  • An in-depth look at the major consumer and shopper trends in the Grocery FMCG landscape in Europe
  • The changing Consumer in the Grocery FMCG landscape in Cyprus
  • The Successful Launch of the new Healthy Range of Campofrio: Cuida-t +
  • Managing Consumer Goods Brands – Rocket Science or a Kids’ Game?
  • Omni Channel Retail
  • Taking social media to the next level
  • Tailoring customer engagement: From personalisation to contextualisation
  • The role of loyalty programmes
  • ECRCyprus: Η πρώτη χρονιά δραστηριοποίησης και η επόμενη μέρα
  • Οι τάσεις στις κατηγορίες προϊόντων ευρείας κατανάλωσης – μια ανάλυση από τις υπεραγορές

Στο πλαίσιο του συνεδρίου θα πραγματοποιηθούν, επίσης, τα INBusinessGroceryRetailAwards 2015, όπου γίνεται επιβράβευση των προϊόντων ευρείας κατανάλωσης που έχουν διαπρέψει τη χρονιά που μας πέρασε.

Το συνέδριο απευθύνεται σε γενικούς διευθυντές, διευθύνοντες σύμβουλούς, διευθυντές μάρκετινγκ, brandmanagers, εμπορικούς διευθυντές, όπως επίσης και σε στελέχη που ασχολούνται με το λιανικό εμπόριο.

 

Για περισσότερες πληροφορίες, κάντε κλικ εδώ: http://www.imhbusiness.com/el/retail-conference#εισαγωγη


Κύριος Χορηγός: Carrefour Κύπρου. Χορηγοί: Cablenet. JCC Payment Systems και Powersoft Computer Solutions. Οργανωτής: IMH. Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό IN Business, ΙnBusinessNews.com, Τηλεόραση Σίγμα και Συγκρότημα Δίας. Υποστηριχτές: ECR Cyprus, Παγκύπριος Σύνδεσμος Υπεραγορών, Παγκύπριος Σύνδεσμος Λιανικού Εμπορίου, Σύνδεσμος Προμηθευτών Προϊόντων Ευρείας Κατανάλωσης

 

Google News icon Aκολουθήστε μας στο Google News

Οι τελευταίες ειδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο και όλη η επικαιρότητα στο dialogos.com.cy