ΑΚΕΛ: Ανησυχητικές οι διασπιτώσεις για την Ειδική Εκπαίδευση

Ανησυχητικές χαρακτηρίζει το ΑΚΕΛ τις διαπιστώσεις σε σχέση με την ειδικη εκπαίδευση.

Ο Γιώργος Κ. Γεωργίου Βουλευτής του κόμματος σε ανακοίνωση του σημειώνει ότι από τους σημαντικότερους δείκτες ενός εκπαιδευτικού συστήματος είναι η παροχή ίσων ευκαιριών μάθησης σε όλα τα παιδιά, χωρίς διακρίσεις, προσθέτοντας ότι η αντιμετώπιση των παιδιών με ειδικές ικανότητες αντανακλά το ήθος της κοινωνίας και το επίπεδο του πολιτισμού της χώρας.

Ο κ. Γεωργίου πρόσθεσε ότι οι διαπιστώσεις για το θέμα δείχνουν ότι:

  • Απουσιάζει η δομημένη και επιστημονικά τεκμηριωμένη πολιτική για έγκαιρη παρέμβαση διαπίστωσης και αντιμετώπισης των προβλημάτων αυτών των παιδιών.
  • Σοβαρό κενό υπάρχει στον εντοπισμό και εκπαίδευση παιδιών 0- 3 χρονών.
  • Αυξήθηκαν δραματικά οι μαθητές των ειδικών σχολείων, είναι όμως ελλειμματικές οι οργανωτικές και διοικητικές δομές τους.
  • Οι ειδικές μονάδες χρήζουν επαναξιολόγησης.
  • Εμφανίζονται τεράστια προβλήματα για τα παιδιά που χρειάζονται στήριξη στην τάξη.
  • Τα παιδιά με ειδικές ικανότητες άνω των 21 ετών διαθέτουν ελάχιστες επιλογές κέντρων για διημερεύουσα φροντίδα και απασχόληση.
  • Ο αριθμός των εκπαιδευτικών ψυχολόγων παραμένει καθηλωμένος παρά την αύξηση των αναγκών.

Το ΑΚΕΛ, από το Νιόβρη του 2015, κατέθεσε στον Υπουργό Παιδείας μια ολοκληρωμένη πρόταση για μια Στρατηγική Αντιμετώπισης των προβλημάτων της Ειδικής Εκπαίδευσης, με τον ίδιο μέχρι τώρα να κωφεύει, πρόσθεσε ο κ. Γεωργίου, διερωτώμενος αν ο Υπουργός είχε άλλες προτεραιότητες, έτσι όπως τις επέβαλε η τρόικα και στο χώρο της παιδείας.

 

Google News icon Aκολουθήστε μας στο Google News

Οι τελευταίες ειδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο και όλη η επικαιρότητα στο dialogos.com.cy