Άκυρο το τηλεφωνικό κέντρο 1450 για τα επιδόματα – «Υπήρξε βιασύνη…»

Εκτός λειτουργίας παραμένει τελικά ο παγκύπριος αριθμός 1450, ο οποίος θα λειτουργούσε από σήμερα σχετικά με Επιδόματα Πρόνοιας.

Μιλώντας στο κρατικό ραδιόφωνο, ο υφυπουργός Έρευνας Καινοτομίας και Ψηφιακής Πολιτικής, Φίλιππος Χατζηζαχαρία, ανέφερε ότι υπήρξε βιασύνη στην εφαρμογή της απόφασης και ότι το Κέντρο δεν είναι ακόμη έτοιμο να διαχειρισθεί σωστά τις εισερχόμενες κλήσεις των πολιτών.

Πρόσθεσε επίσης ότι οι απαντήσεις που δίνονταν από το προσωπικό της ανάδοχης εταιρείας δεν ήταν ικανοποιητικές.

Σύμφωνα με τον κ. Χατζηζαχαρία, θα υπάρξει συνάντηση με την ανάδοχο εταιρεία, αφού πρέπει να υπάρξει καλύτερη εκπαίδευση των 22 υπαλλήλων της.

Όσον αφορά την καθυστέρηση στην υπηρεσίας παροχής βοήθειας σε ηλικιωμένους με το πάτημα ενος κόκκινου κουμπιού, ο υφυπουργός ανέφερε οτι η εφαρμογή της καθυστερεί, επειδή δεν δόθηκαν απο το υφυπουργειο Κοινωνικής Πρόνοιας διεκυρινίσεις που είχαν ζητηθεί για τους δικαιούχους και τους παροχείς βοήθειας.

Google News icon Aκολουθήστε μας στο Google News

Οι τελευταίες ειδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο και όλη η επικαιρότητα στο dialogos.com.cy