79827857 - front view of a teen with tousled hair suffering head ache sitting on a couch in the living room at home

Mαζί με τις γιορτές έρχεται και το hangover. Και τότε είναι που την επόμενη μέρα ξυπνάτε με έναν πονοκέφαλο που θα είχατε ευχηθεί να μην είχατε γεννηθεί. Tο hangover συνοδεύεται συνήθως από στομαχικά προβλήματα, πονοκέφαλο, δυσάρεστη γεύση στο στόμα, δίψα, αδυναμία και ευαισθησία στο φως. Όμως, μερικά τρόφιμα μπορεί να σας βοηθήσουν, να το ξεπεράσετε  λίγο πιο γρήγορα.

Φάτε και πιείτε μερικά φρούτα. Η κατανάλωση φρούτων μπορεί να σας απαλλάξει από κάποια συμπτώματα του hangover. Γιατί περιέχουν φρουκτόζη η οποία μπορεί να βοηθήσει το σώμα να αποβάλει το  αλκοόλ πιο γρήγορα. Επίσης τα φρούτα περιέχουν μέταλλα, όπως το κάλιο, το οποίο  είναι σημαντικό για την αποκατάσταση της ισορροπίας των ηλεκτρολυτών και την αναπλήρωση των υγρών του σώματός σας.

Καταναλώστε υδατάνθρακες. Τα αμυλούχα, όπως το ψωμί ή τα κράκερ μπορεί να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση της ναυτίας και στα χαμηλά επίπεδα του σακχάρου στο αίμα (τα συμπτώματα περιλαμβάνουν πονοκεφάλους, κούραση και κρύος ιδρώτας) που προκαλούνται μετά από μεγάλη κατανάλωση αλκοόλ.

Πιείτε περισσότερα υγρά. Η κατανάλωση αλκοόλ μειώνει το νερό στο σώμα σας. Τα υγρά και κυρίως το νερό περιέχουν ηλεκτρολύτες, όπως νάτριο και κάλιο, που σας βοηθούν να αισθανθείτε καλύτερα μετά από την υπερβολική κατανάλωση αλκοόλης. Αυτό συμβαίνει γιατί, ανακουφίζουν μερικά από τα συμπτώματα της αφυδάτωσης: πονοκέφαλος, αδυναμία, ζάλη.