Αντιδρά η ΟΕΛΜΕΚ στις οδηγίες για τον αλφαβητισμό

Την αντίδραση της ΟΕΛΜΕΚ έχει προκαλέσει εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας που αφορά οδηγίες για το Πρόγραμμα Αλφαβητισμού στη Γ’ Γυμνασίου.

Οπως είναι γνωστό, η απόφαση του Υπουργείου το πρόγραμμα στήριξης των μαθητών για φέτος να μετατεθεί σε αριθμό σχολείων από τα πρωινά σε απογευματινό χρόνο, στα πλαίσια του ΚΙΕ, είχε προκαλέσει σωρεία αντιδράσεων.

Με τη σχετική εγκύκλιο φαίνεται ότι και πάλι προκαλούνται αντιδράσεις, με τη Γραμματεία της ΟΕΛΜΕΚ, μάλιστα, να καλεί τους εκπαιδευτικούς να μην εφαρμόζουν τις οδηγίες του Υπουργείου.
Συγκεκριμένα καλούνται οι καθηγητές και καθηγήτριες του πρωινού να καταγράψουν τους βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους για κάθε μαθητή/τρια με βάση τις μαθησιακές ανάγκες του/της. Να έχουν επικοινωνία με τους εκπαιδευτές των ΚΙΕ για ανατροφοδότηση της πορείας και των στόχων τους. Η αξιολόγηση του/της μαθητή/τριας θα βασίζεται στην πρόοδο στους στόχους που τέθηκαν για τον/την καθένα/καθεμιά, καθώς και να τηρούν φάκελο για κάθε μαθητή/τρια στον οποίο θα υπάρχουν σε φωτοτυπία οι εργασίες των μαθητών/τριών, ασκήσεις και διαγωνίσματα, φύλλα εργασίας διαφοροποιημένης διδασκαλίας που δείχνουν την εξέλιξη του/της μαθητή/τριας. Καθηγητές διερωτώνται πώς είναι δυνατό από τη στιγμή που το Υπουργείο Παιδείας έχει επιλέξει την αγορά υπηρεσιών από εκπαιδευτικούς στα ΚΙΕ για εξοικονόμηση χρημάτων να ζητά να γίνεται καταγραφή από τους ίδιους τα πρωινά;
Μάλιστα, όπως πληροφορούμαστε, φαίνεται ότι με τη μεταφορά των μαθημάτων των Νέων Ελληνικών και των Μαθηματικών τα απογεύματα ένας σημαντικός αριθμός μαθητών που χρειάζεται στήριξη δεν τα παρακολουθεί.

Ελένη Κωνσταντίνου

Google News icon Aκολουθήστε μας στο Google News

Οι τελευταίες ειδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο και όλη η επικαιρότητα στο dialogos.com.cy