«Ασύμφορη» η κατάργηση αγοράς υπηρεσιών, κατά τον ΥΠΠΑΝ

Ενημερώθηκε για τις εκκρεμότητες η Επιτροπή Παιδείας

 

Αρκετά τα θέματα στην ατζέντα

Στη συνεδρία αναδείχθηκαν θέματα της αναβάθμισης Τεχνικής και Ειδικής Εκπαίδευσης, της μετάβασης του δημοσίου σχολείου στην ψηφιακή εποχή, θέματα που σχετίζονται με την πανδημία και την ετοιμότητα των σχολείων, το Υφυπουργείο Πολιτισμού και η κατοχύρωση του επαγγέλματος του καλλιτέχνη.

 

Ενώπιον της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Παιδείας και Πολιτισμού ο Υπουργός Παιδείας, Πρόδρομος Προδρόμου, ξεκαθάρισε πως δεν υπάρχει πρόθεση από την κυβέρνηση για επίλυση του προβλήματος που προκύπτει με την απαράδεκτη μορφή εργοδότησης των εκπαιδευτικών στα Απογευματινά και Βραδινά Προγράμματα και κατάργηση της αγοράς υπηρεσιών.

Αποδεχόμενος σχετική πρόσκληση από τα μέλη της Επιτροπής για ενημέρωσή τους σε θέματα της αρμοδιότητάς της, ο κ. Προδρόμου είπε ότι δεν είναι εναπόκειται η επίλυσή του σε «πολιτική βούληση» και λαμβάνοντας υπόψη τη χαμηλή μισθοδοσία της κατηγορίας αυτής των εκπαιδευτικών, ίσως να είναι ασύμφορο να ενταχθούν σε σχέδιο του Ταμείου Κοινωνικών Ασφαλίσεων, διότι κάτι τέτοιο θα οδηγούσε στη μείωση του αριθμού τους. Κατά τον Υπουργό, με γνωμάτευση της Νομικής Υπηρεσίας το Υπουργείο Παιδείας μπορεί να συνεχίσει να εργοδοτεί αυτούς τους εκπαιδευτικούς με το καθεστώς της αγοράς υπηρεσιών.

Πέραν τούτου, στη συνεδρία αναδείχθηκαν θέματα της αναβάθμισης Τεχνικής και Ειδικής Εκπαίδευσης, της μετάβασης του δημοσίου σχολείου στην ψηφιακή εποχή, θέματα που σχετίζονται με την πανδημία και την ετοιμότητα των σχολείων, το Υφυπουργείο Πολιτισμού και η κατοχύρωση του επαγγέλματος του καλλιτέχνη.

Αναφορικά με θέματα ειδικής εκπαίδευσης, ο κ. Προδρόμου, σημείωσε ότι αρχίζει η ανακατασκευή του Ειδικού Σχολείου Απόστολος Λουκάς στη Λεμεσό και η αναβάθμιση του Παιδικού Αναρρωτηρίου του Ερυθρού Σταυρού στα Πολεμίδια και οι δύο προτάσεις που εγκρίθηκαν και πάλι στο πλαίσιο του Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

Για την ενίσχυση της παρουσίας της ψηφιακής τεχνολογίας στην εκπαίδευση, ο Υπουργός Παιδείας είπε ότι και πάλι στο πλαίσιο του Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας προβλέπεται η μετατροπή σε ψηφιακές αίθουσες πέραν των έξι χιλιάδων, ενώ σε κάθε αίθουσα θα υπάρχει και οθόνη έξυπνης τηλεόρασης, βιντεοπροβολέας, ομαδικά/ατομικά μικρόφωνα, καθώς και ηλεκτρονική γραφίδα σε κυρίως μαθήματα θετικών επιστημών.

Αναφορικά με το θέμα της τοποθέτησης κλιματιστικών στα σχολεία, ο κ. Προδρόμου είπε ότι δεν λύνεται με την αγορά αριθμού κλιματιστικών συσκευών, αλλά είναι ζήτημα ευρύτερο που έχει να κάνει πρώτιστα με τις ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις των σχολείων.

Για τη νομοθετική κατοχύρωση του επαγγέλματος του καλλιτέχνη, ο Υπουργός Παιδείας είπε ότι αυτή τη στιγμή, σε συνεργασία και με το Γραφείο της Επιτρόπου Νομοθεσίας, γίνεται η νομική επεξεργασία του σχετικού νομοσχεδίου.

Google News icon Aκολουθήστε μας στο Google News

Οι τελευταίες ειδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο και όλη η επικαιρότητα στο dialogos.com.cy