
Αυξητική τάση στις καταγγελίες για διαδικτυακές απάτες, για διαφορετικές τιμές στα ράφια από ότι στα ταμεία των υπερωριών ή και μη καταγραφή τιμής, καθώς και καταγγελίες που αφορούν ηλεκτρονικά μηνύματα απάτης, διαπιστώνει σε έρευνα του ο Σύνδεσμος Καταναλωτών.
Μιλώντας στον ΑΣΤΡΑ, η νομική σύμβουλος του Συνδέσμου Βιργινία Χρίστου, ανέφερε ότι έγινε σύγκριση στα παράπονα καταναλωτών του 2022 με το 2023.
Όσον αφορά τις ηλεκτρονικές απάτες τον Ιανουάριο με Δεκέμβριο του 2022 είχαν καταγραφεί 38 περιπτώσεις, ενώ από τον Ιανουάριο του 2022 μέχρι και σήμερα καταγράφηκαν 52 περιπτώσεις.
Σε σχέση με τη μη αναγραφή τιμών στο ράφι την αντίστοιχη περίοδο του 2022 καταγράφηκαν 120 καταγγελίες, ενώ φέτος αυξήθηκαν στις 203.
Για τα θέμα της ακρίβειας πέρσι έγιναν 89 παράπονα και καταγγελίες ενώ φέτος ο αριθμός τους έφτασε τις 215.
Σε σχέση τα ηλεκτρονικά μηνύματα απάτης από 14 καταγγελίες πέρσι φέτος έφθασαν τις 45.
