Αυξήθηκε η δαπάνη της digital διαφήμισης στην Κύπρο το 2020

Αύξηση της τάξης του 14% σε σχέση με το 2019 παρουσιάζει η δαπάνη της digital διαφήμισης στην Κύπρο, την ώρα που η συνολική διαφημιστική δαπάνη για το 2020 παρουσιάζεται ελαφρώς συρρικνωμένη σε ετήσια βάση.

Ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου διοργάνωσε διαδικτυακή παρουσίαση της έρευνας, που υλοποιήθηκε για λογαριασμό του συνδέσμου από την Pulse Market Research, με τίτλο «Το Μερίδιο της Digital Διαφήμισης στην Κυπριακή Αγορά»,

Η έρευνα αφορούσε τη δαπάνη που προέκυψε σε digital διαφημίσεις στη Κύπρο το 2019, καθώς και τις εκτιμήσεις για το 2020.

Την ανάλυση έκανε ο Παναγιώτης Παναγιώτου Διευθυντής του Pulse Market Research. Σύμφωνα με την έρευνα, η συνολική διαφημιστική δαπάνη το 2020 παρουσιάζεται ελαφρώς συρρικνωμένη σε σχέση με το 2019.

“Η εκτίμησή μας είναι ότι αυτή η μείωση είναι από 3 μέχρι 6%”, ανέφερε.

Οπως είπε, η digital διαφήμιση από την άλλη, παρουσιάζεται αυξημένη κατά 14% από το 2019 στο 2020 και επίσης 14% είναι και η εκτίμηση του μεριδίου της digital διαφήμισης στην συνολική διαφημιστική επένδυση για το 2020 με βάση τα στοιχεία και τις εκτιμήσεις που δόθηκαν από τις εταιρείες (που συμπεριλήφθηκαν στο δείγμα) κατά το τρίτο τρίμηνο του 2020 για την δαπάνη που θα είχαν οι εταιρείες μέσα στο 2020. Σημειώνεται ότι 65% του δείγματος αφορούσε εταιρείες με προσωπικό πέραν των 100 ατόμων.

Ο κ. Παναγιώτου είπε ότι το σημαντικό που αφορά τόσο το μερίδιο της δαπάνης αλλά και την αύξηση της digital διαφήμισης, είναι το μέγεθος της διαφημιστικής δραστηριότητας.

Οπως προκύπτει από την έρευνα, το μερίδιο της δαπάνης της digital διαφήμισης για το 2020 συνδέεται με τη συνολική επένδυση της εταιρείας σε διαφήμιση ως εξής. Εταιρείες με συνολική δαπάνη σε διαφήμιση μέχρι 400.000 ευρώ παρουσιάζουν μερίδιο δαπάνης digital διαφήμισης 34%, εταιρείες με συνολική δαπάνη σε διαφήμιση από 400. 001 μέχρι 500.000 ευρώ παρουσιάζουν μερίδιο δαπάνης digital διαφήμισης 17%,  εταιρείες με συνολική δαπάνη σε διαφήμιση περισσότερα από 500.000 ευρώ παρουσιάζουν μερίδιο δαπάνης digital διαφήμισης 7%.

Η αύξηση στη δαπάνη της digital διαφήμισης συνδέεται με τη συνολική επένδυση της εταιρείας σε διαφήμιση ως εξής: Εταιρείες με συνολική δαπάνη σε διαφήμιση μέχρι 400.000 ευρώ 23%, εταιρείες με συνολική δαπάνη σε διαφήμιση από 400. 001 μέχρι 500.000 ευρώ 11% και εταιρείες με συνολική δαπάνη σε διαφήμιση περισσότερα από 500.000 ευρώ 4%

Σε ό,τι αφορά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με διαφημιστική παρουσία, πρώτο είναι το facebook (98%), ακολουθεί με μεγάλη άνοδο το instagram (90%) και τρίτο το youtube (71%).

Η έρευνα κάλυψε την διαφημιστική επένδυση το 2019 και εκτίμηση για το 2020, την digital διαφημιστική επένδυση το 2019 και εκτίμηση για το 2020, τα ποσοστά δαπάνης που αντιστοιχούν σε διάφορες μορφές digital διαφήμισης, την παρουσία σε social media, είτε με σελίδες της κυπριακής εταιρείας είτε με διαφήμιση, την ιεράρχηση, με σειρά προτεραιότητας από πλευράς σημασίας, των στόχων των εκστρατειών στα digital μέσα, την καταγραφή δεικτών που χρησιμοποιούνται συνήθως για να μετρηθεί η αποτελεσματικότητα της επένδυσης σε digital διαφήμιση, την διερεύνηση συνεργατών για θέματα digital διαφήμισης.

Ακολούθησε σχολιασμός της έρευνας από τον Κωνσταντίνο Καμάρα, Co-founder & Chairman Emeritus, IAB Europe.

Στη συνέχεια, έγινε συζήτηση στην οποία έλαβαν μέρος η Ξένια Ξενοφώντος, Πρόεδρος, Κυπριακός
Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου και Director Corporate Affairs & Sustainability, Digital Tree, ο Ανδρέας Παύλου, Director of Digital Services, Delema McCann Cyprus και η Νατάσα Περδίου, Head of eCommerce, Digital Marketing & Communication, C.A. Papaellinas Group.

Τη συζήτηση συντόνισε ο Σάββας Κούννος, Αντιπρόεδρος Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου και Manager Marketing
& CX, Τράπεζα Κύπρου.

Eιδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο, όλη η επικαιρότητα στο dialogos.com.cy.
Ακολουθήστε μας και στο Google News.