Black Friday: 16 καταγγελίες από πολίτες στο Σύνδεσμο Καταναλωτών

16 καταγγελίες έγιναν μέχρι στιγμής από πολίτες στον Παγκύπριο Σύνδεσμο Καταναλωτών, για το Black Friday.

Η νομική λειτουργός του Συνδέσμου Βιργινία Χρίστου ανέφερε στην πρωινή έκδοση του ΑΣΤΡΑ ότι οι καταγγελίες αφορούν ψηλά ποσοστά εκπτώσεων που δεν συνάδουν με την πραγματικότητα και ελλείψεις σε στοκ.

Ανέφερε επίσης ότι υπάρχουν καταγγελίες για προϊόντα που ήταν ελλαττωματικά και αρνείται η εταιρεία, επιδιόρθωση ή αντικατάσταση.

Η κ. Χρίστου κάλεσε τους καταναλωτές να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στις αγορές τους, κυρίως τις διαδικτυακές.

Ανάμεσα σε άλλα είπε ότι για νέο προϊόν που αγοράζει ο καταναλωτής αγοράζει για προσωπική του χρήση, ισχύει εγγύηση δυο χρόνων χρόνια και για μεταχειρισμένο προϊόν η εγγύηση είναι για έναν χρόνο.

Σημείωσε δε ότι οι καταναλωτές που αγοράζουν προϊόντα για επαγγελματική χρήση δεν καλύπτονται από τη νομοθεσία για τα δικαιώματα του καταναλωτών.

Πρόσθεσε ότι αν στις 30 μέρες μετά την αγορά προϊόντος διαπιστωθεί ουσιώδες πρόβλημα, ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να το πάρει στην εταιρεία και εκεί να αποφασίσει ο ίδιος αν επιθυμεί αντικατάσταση ή επιδιόρθωση ή και επιστροφή χρημάτων.

Η Βιργινία Χρίστου ανέφερε ακόμα ότι οι πολίτες που αγοράζουν διαδικτυακά ή εκτός εμπορικού καταστήματος, έχουν το δικαίωμα υπαναχώρησης, που λέει ότι εντός 14 ημερών από την ημέρα αγοράς ενός προϊόντος, μπορούν να ενημερώσουν την εταιρεία ότι δεν το θέλουν και ότι θα το επιστρέψουν πίσω, χωρίς οποιαδήποτε αιτιολογία.

Αυτό, ξεκαθάρισε, δεν ισχύει για αγορές που γίνονται με φυσική παρουσία σε κατάστημα.

Google News icon Aκολουθήστε μας στο Google News

Οι τελευταίες ειδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο και όλη η επικαιρότητα στο dialogos.com.cy