Ιδού ποιοι παίρνουν το μεγάλο κομμάτι της πίτας από τη διαφήμιση της CYTA

Τεράστιες ανισότητες παρουσιάζουν οι δαπάνες για διαφήμιση της CYTA προς μέσα ενημέρωσης (έντυπα και ηλεκτρονικά) όπως φαίνεται από τα στοιχεία που κατατέθηκαν σήμερα στην Επιτροπή Ελέγχου της Βουλής μέσα από την έκθεση της Ελεγκτικής Υπηρεσίας.

Όπως φαίνεται από τα στοιχεία, οι δαπάνες του οργανισμού σε μέσα ενημέρωσης, πέραν του ΑΣΤΡΑ και της Χαραυγής, είναι δυσανάλογα τόσο ως αυτούσιο ποσό, όσο και στην αύξηση τους ανά έτος.

Σύμφωνα με την Βουλευτή του ΑΚΕΛ, μέλος της Επιτροπής Σκεύη Κουκουμά, «Έτσι διαμορφώνεται η “κοινή γνώμη” και το “πολιτικό κλίμα”. Η μια πλευρά έχει μαζί της την πλειοψηφία των ΜΜΕ που φροντίζει να τα στηρίζει. Η άλλη πλευρά πρέπει να περάσει από χίλια εμπόδια για να φτάσει το μήνυμα της στο λαό.»

Σχολιάστε την είδηση

Σχόλια | Τα σχόλια αντιπροσωπεύουν την προσωπική γνώμη των συγγραφέων τους και μόνο. Μη κόσμια ή/και προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται.