Τεράστια ζητήματα τα οποία δημιουργούν μια χαοτική κατάσταση έχουν προκύψει στην παιδεία αναφορικά με τις εξετάσεις τετραμήνων.
Ο Βουλευτής του ΑΚΕΛ, Χρίστος Χριστοφίδης, σε δηλώσεις του στη Βουλή τονίσε πως πρόκειται για μια κατάσταση η οποία έχει να κάνει με την τοποθέτηση διαφόρων μαθημάτων την ίδια μέρα, την επικάλυψη, την μη γνώση από τις ίδιες τις Διευθύνσεις των σχολείων και από τους εκπαιδευτικούς, του τι πραγματικά θα γίνει με τις εξετάσεις στα τετράμηνα.
Αυτούσιες οι δηλώσεις του Επικεφαλής Τομέας Παιδείας της Κεντρικής Επιτροπής του ΑΚΕΛ, Χρίστου Χριστοφίδη:
Εξετάσεις τετραμήνων: Νέες περιπλοκές δημιουργεί η επέκταση του θεσμού στα γυμνάσια
Όπως είχαμε δυστυχώς προβλέψει, εδώ και βέβαια πολλούς μήνες, η υπόθεση εξετάσεις στα τετράμηνα, οδηγεί τα σχολεία μας, από φέτος και τα γυμνάσια μας, σε μια εξαιρετικά επικίνδυνη πορεία.
Έχουν προκύψει τεράστια ζητήματα τα οποία δημιουργούν μια χαοτική κατάσταση. Μια κατάσταση η οποία έχει να κάνει με την τοποθέτηση διαφόρων μαθημάτων την ίδια μέρα, την επικάλυψη, την μη γνώση από τις ίδιες τις Διευθύνσεις των σχολείων και από τους εκπαιδευτικούς, του τι πραγματικά θα γίνει με τις εξετάσεις στα τετράμηνα.
Για ακόμη μία φορά γινόμαστε δέκτες έντονων αντιδράσεων, από γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς. Ταυτόχρονα βέβαια, εκτός από αυτή την χαοτική κατάσταση που έχει δημιουργηθεί λόγω λανθασμένων χειρισμών, συνεχίζουν να υφίστανται τα τεράστια ζητήματα σε σχέση με τον αποτυχημένο αυτό θεσμό, που σχετίζονται με την ενίσχυση της παραπαιδείας, τον πολλαπλασιασμό του άγχους και της πίεσης σε μαθητές και εκπαιδευτικούς και κυρίως στο ότι χάνεται η ουσία της μάθησης, της παιδαγωγικής διαδικασίας, πίσω από αυτή την βιομηχανία συνεχών εξετάσεων, που το μόνο που επιτυγχάνει είναι να ενισχύει την παπαγαλία, την απομνημόνευση γνώσεων και τις τεχνικές για τις εξετάσεις. Πράγματα τα οποία ούτε σύγχρονα είναι ούτε και θα χρησιμεύσουν σε οτιδήποτε στους μαθητές και στις μαθήτριες μας στο μέλλον.
