«Χρυσά» ξεπουλήματα: Καμπάνιες με σλόγκαν «τελευταία ευκαιρία»

Συνεχίζονται τα ρεζιλίκια με τα «χρυσά» διαβατήρια, παρά την απόφαση για τερματισμό του προγράμματος.

Το παραθυράκι το οποίο άφησε η κυβέρνηση για συνέχιση της υποβολής αιτήσεων μέχρι την 1η Νοεμβρίου, έδωσε πάσα στους μεσάζοντες αφού πολλά γραφεία οργάνωσαν διαφημιστική καμπάνια με σλόγκαν τα οποία παραπέμπουν σε ξεπουλήματα, όπως «τελευταία ευκαιρία».

Ορισμένα γραφεία στέλνουν μάλιστα e-mail (δείτε ΕΔΩ) αβέρτα σε υποψήφιους πελάτες, καλώντας τους να προλάβουν την τελευταία ευκαιρία για απόκτηση κυπριακού (και κατ’ επέκταση ευρωπαϊκού) διαβατηρίου.

kk

Σημειώνεται ότι για το θέμα των διαφημίσεων υπάρχει Κώδικας Συμπεριφοράς, ωστόσο είναι αμφίβολο σε ποιο βαθμό εφαρμόζεται και κατά πόσο γίνονται έλεγχοι.

Επισημαίνεται ότι στο Υπουργείο Εσωτερικών εκκρεμούν περίπου 700 αιτήσεις, οι οποίες υποβλήθηκαν πριν την ανακοίνωση της απόφασης για τερματισμό του προγράμματος και οι οποίες αναμένεται να εξεταστούν, μαζί με τις αιτήσεις οι οποίες θα υποβληθούν μέχρι την 1η Νοεμβρίου.

Κωνσταντίνος Ζαχαρίου

Όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Κύπρο και τον Κόσμο και όλη την επικαιρότητα στο dialogos.com.cy