Πολεοδομία: Το παλιό ρυθμιστικό σχέδιο με 4 λωρίδες έχει εγκαταλειφθεί

 

Δρόμος δύο λωρίδων θα είναι τελικά το τελευταίο τμήμα του δρόμου Λάρνακας – Δεκέλειας, σύμφωνα με την αρμόδια υπουργό. Μετά από χρόνια διαφωνιών ως προς τον αρχικό σχεδιασμό για διαρρύθμιση τεσσάρων λωρίδων στην τέταρτη φάση του έργου, που είναι το τμήμα από τον κόμβο προς την Πύλα μέχρι τις εγκαταστάσεις του ΚΟΤ, η Πολεοδομία αποφάσισε ότι το κομμάτι εκείνο θα είναι δύο λωρίδων.

Αυτό αναφέρει σε απαντητική επιστολή της σε σχετική ερώτηση της βουλευτού του ΑΚΕΛ Ευανθίας Σάββα η Υπουργός Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων. Όπως αναφέρει η κ. Βασιλική Αναστασιάδου, το παλιό ρυθμιστικό σχέδιο με 4 λωρίδες έχει εγκαταλειφθεί και η Πολεοδομία έχει αποφασίσει δρόμο δύο λωρίδων. Πάντως, καθίσταται σαφές ότι η ουσιαστική έναρξη εργασιών αναβάθμισης του τμήματος εκείνου αργεί πολύ ακόμα αφού, μετά την απόφαση της Πολεοδομίας, ετοιμάζεται πλέον νέο ρυθμιστικό σχέδιο. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι χρειάζονται ακόμα μερικά χρόνια για να ανακατασκευαστεί το συγκεκριμένο τμήμα.

Σε ό,τι αφορά στην τρίτη φάση, οι διαδικασίες έχουν προχωρήσει σε σύγκριση με την τέταρτη φάση αφού αυτό το διάστημα ετοιμάζονται τα κατασκευαστικά σχέδια. Σύμφωνα με την αρμόδια υπουργό, η ολοκλήρωση των σχεδίων αναμένεται στις αρχές του 2020, ωστόσο, θεωρείται βέβαιο ότι θα υπάρξει καθυστέρηση. Τα σχέδια αφορούν στο τμήμα του έργου από τον Ναυτικό Όμιλο Λάρνακας όπου τελειώνει η Β’ Φάση μέχρι τον κόμβο προς την Πύλα, μήκους 3,8 χλμ., διαλαμβάνει 4 κυκλικούς κόμβους και 6 χλμ. δευτερεύοντος οδικού δικτύου. Το έργο θα κοστίσει περί τα 20 εκατομμύρια ευρώ και υπολογίζεται ότι οι εργασίες θα διαρκέσουν 2 χρόνια.

Τάσος Περδίος