Εκστρατεία για την επόμενη μέρα στον τουρισμό της Λεμεσού

Πρωτοβουλίες ανέλαβε η ΕΤΑΛ με συγκεκριμένες εισηγήσεις προς όλους τους ξενοδόχους

 

Σε αυξημένη εγρήγορση βρίσκεται η Λεμεσός προκειμένου να συνεχίσει να κατέχει τη σημαντική θέση της στον τουριστικό χάρτη, με δεδομένες τις αρνητικές επιπτώσεις που δημιούργησε η πανδημία του κορονοϊού. Πρωτοστάτης σε αυτή την προσπάθεια είναι και αυτή τη φορά η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Περιφέρειας Λεμεσού, η οποία εκτιμώντας ότι η τουριστική Λεμεσός πρέπει να αντιμετωπίσει τη σημερινή κρίση ως μια ευκαιρία για να αναδείξει την ποιότητά της και να ξεχωρίσει ως τουριστικός προορισμός που ελίσσεται γρήγορα και αποτελεσματικά, έχοντας πάντοτε στο επίκεντρο τον επισκέπτη, έχει αποταθεί ειδικότερα στους ξενοδόχους, με σειρά συγκεκριμένων εισηγήσεων που αφορούν την επόμενη μέρα για την ξενοδοχειακή βιομηχανία της πόλης και της επαρχίας.

Ειδικότερα, με σχετικό σημείωμά του προς τους ξενοδόχους, ο πρόεδρος της ΕΤΑΛ, Τώνης Αντωνίου, αναφέρει ότι με γνώμονα την καλύτερη αξιοποίηση αυτής της περιόδου για επανασύνταξη, επαναξιολόγηση πρακτικών και υιοθέτηση μέτρων που θα διαφοροποιήσουν τη Λεμεσό και θα ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητά της, επισημαίνει την ανάγκη υιοθέτησης κοινών υγειονομικών πρακτικών σε όλα τα ξενοδοχεία και τουριστικά διαμερίσματα που να διασφαλίζουν την ασφάλεια του πελάτη. Αυτές οι πρακτικές, όπως υποδεικνύεται, πρέπει να γίνονται εμφανείς στον πελάτη για να επανακτηθεί η εμπιστοσύνη και να μεταφερθεί το μήνυμα.

Ο κ. Αντωνίου επισημαίνει ότι τα κοινωνικά δίκτυα θα λειτουργήσουν ως προώθηση από στόμα σε στόμα και προς τούτο η ΕΤΑΛ είναι πρόθυμη να διενεργήσει εκστρατείες ηλεκτρονικής προβολής στο εξωτερικό ενημερώνοντας το ταξιδιωτικό κοινό ότι η Λεμεσός είναι ασφαλής προορισμός για κάθε επισκέπτη. Για το σκοπό αυτό θα δημιουργηθεί σειρά βίντεο μικρής διάρκειας με ευχάριστο περιεχόμενο, που στόχο θα έχουν την επανάκτηση της εμπιστοσύνης στην ποιότητα του τουριστικού προϊόντος και από υγειονομικής άποψης. Επίσης θα έχουν στόχο τη διαφοροποίηση της Λεμεσού από άλλους προορισμούς.

Οι κοινές υγειονομικές πρακτικές που εισηγείται η ΕΤΑΛ για καθολική εφαρμογή από όλα τα ξενοδοχεία και τουριστικά διαμερίσματα στην πόλη και την επαρχία της Λεμεσού περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων:

-Εφαρμογή συγκεκριμένου τύπου καθαρισμού-απολύμανσης πριν την εισαγωγή νέου πελάτη σε δωμάτιο και τοποθέτηση αντισηπτικού στους κοινόχρηστους χώρους.

-Τακτική απολύμανση σε κλειστούς κοινόχρηστους χώρους (γυμναστήρια, σπα, χώρους απασχόλησης παιδιών κ.τ.λ.) και παρουσία καμαριέρων στους κοινόχρηστους χώρους για επανακαθαρισμό επιφανειών που αγγίζει ο πελάτης, με προσοχή στις λεπτομέρειες (πόμολα, κουμπιά ασανσέρ κ.τ.λ.).

-Τακτικό καθαρισμό φίλτρων κλιματιστικών μονάδων.

-Καθαρισμό νερού πισίνας, σπα κ.τ.λ. στο μέγιστο του ορίου απολύμανσης που απαιτείται από τους κανονισμούς.

-Τακτικό έλεγχο καλής λειτουργίας των πλυντηρίων πιάτων και ρούχων (θερμοκρασία, κατάλληλη δόση απορρυπαντικού).

-Αυστηρή τήρηση μέτρων προστασίας από όλο το προσωπικό, όπως καθαρισμός χεριών, απόσταση από άλλα άτομα, αποφυγή αγγίγματος προσώπου και παραμονή στο σπίτι όταν αισθάνονται άρρωστοι.

-Απαραίτητη χρήση γαντιών (μιας χρήσης) από καμαριέρες, προσωπικό εστιατορίων κ.τ.λ.

-Χρήση ηλεκτρονικών μέσων για εξάλειψη αναμονής σε σειρά (για check in, check out κ.τ.λ.).

-Εξυπηρέτηση ενός ατόμου ανά υπάλληλο με κατάλληλες αποστάσεις ασφαλείας.

-Απολύμανση χεριών για πελάτες και προσωπικό στην είσοδο και έξοδο εστιατορίων και τοποθέτηση τραπεζιών και καθισμάτων στα εστιατόρια και μπαρ σε απόσταση ασφαλείας.

-Διατήρηση logbook για τις δράσεις και τα μέτρα που υιοθετούνται, με λεπτομέρειες εφαρμογής τους όπως ημερομηνία, ώρα, είδος απολυμαντικού που χρησιμοποιήθηκε, από ποιον, σε ποιο σημείο κ.τ.λ. Το logbook θα είναι χρήσιμο για να εντοπιστούν σημεία όπου οι πρακτικές μπορούν να βελτιωθούν.

-Πληροφοριακό υλικό και ενημέρωση σε διάφορες γλώσσες για πρακτικές ασφάλειας και υγείας και μέτρα προστασίας από τον COVID-19.

-Εκπαίδευση προσωπικού και συνεχής παρακολούθηση των εξελίξεων για τυχόν αναβάθμιση όλων των πιο πάνω.

Όταν αυτές οι πρωτοβουλίες προωθηθούν και οι πρώτοι πελάτες διαπιστώσουν την προσοχή που δίνεται στα θέματα καθαριότητας, τότε το μήνυμα θα περάσει και μέσω των κοινωνικών δικτύων και σιγά-σιγά θα επανακτηθεί η εμπιστοσύνη, όπως τονίζει ο πρόεδρος της ΕΤΑΛ, επισημαίνοντας ότι στη μετά COVID-19 εποχή, θα επέλθουν δραματικές αλλαγές στον τουριστικό τομέα και «θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε την αλλαγή στη συμπεριφορά του επισκέπτη χωρίς να ξεφεύγουμε από το στόχο μας που είναι να παραμένουμε μια όαση για τους ταξιδιώτες που επιθυμούν να ξεφύγουν από την καθημερινότητα και να διαβεβαιώνουμε με πράξεις τον επισκέπτη για την ασφάλειά του, χωρίς αυτό να παρεμβαίνει στην τουριστική εμπειρία».

 

Χρήστος Χαραλάμπους

Google News icon Aκολουθήστε μας στο Google News

Οι τελευταίες ειδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο και όλη η επικαιρότητα στο dialogos.com.cy