Εκτός λειτουργίας το 8998 – Χρησιμοποιήστε τα έντυπα

Εκτός λειτουργίας για τεχνικούς λόγους είναι η υπηρεσία του 8998, όπου οι πολίτες μπορούν να αποστέλλουν γραπτό μήνυμα για τις μετακινήσεις τους.

Το σύστημα έπεσε λόγω υπερφόρτωσης και αναμένεται εντός της ημέρας να επιδιορθωθεί.
Σύμφωνα με τον υφυπουργό καινοτομίας Κυριάκο Κόκκινο μόνο μέσα σε 30 λεπτά στάλθηκαν 35 χιλιάδες γραπτά μηνύματα στο 8998 με αποτέλεσμα το σύστημα να πέσει.

Όσοι πολίτες επιθυμούν να μετακινηθούν σήμερα θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν τα έντυπα.

 

Μιλώντας στο κρατικό ραδιόφωνο, ο Υφυπουργός Καινοτομίας, Κυριάκος Κόκκινος, ανέφερε πως υπήρχε υπερφόρτωση στο σύστημα, καθώς μέχρι τις 8:30 το βράδυ, έλαβαν 35,000 μηνύματα, τονίζοντας πως πρέπει να βάλουν ασφαλιστικές δικλίδες.

«Θα πρέπει να αναθεωρήσουμε και την τεχνική πλευρά, αλλά και τη νομοθεσία. Θα πρέπει να αναθεωρήσουμε και να βάλουμε ένα όριο για τα αιτήματα. Δηλαδή, να στέλνει ο κάθε πολίτης δύο ή τρία μηνύματα, όχι 20, και όχι για την ίδια υπηρεσία, να υπάρχουν δηλαδή κάποια φίλτρα. Θα πρέπει να ευαισθητοποιηθεί ο κόσμος».

Ο κ. Κόκκινος τόνισε πως ο κόσμος μπορεί να συμπληρώσει και τις αιτήσεις, ενώ αναφερόμενος στο χρονικό περιθώριο σημείωσε πως αρχικά αποφάσισαν να δίνουν τρεις ώρες στους πολίτες, ωστόσο αυτό μπορεί να αλλάξει, κατά υπηρεσία.

Ο κ. Κόκκινος κάλεσε το κοινό να μην στέλνει μηνύματα στο 8998, καθώς αποφάσισαν να μην λειτουργήσουν ακόμη το σύστημα, μετά το τεχνικό πρόβλημα, ενώ υπενθύμισε πως οι πολίτες μπορούν να έχουν και χειρόγραφα σημειώματα, σε περίπτωση που δεν κατέστη δυνατό να έχουν έντυπο της Κυβέρνησης.
Google News icon Aκολουθήστε μας στο Google News

Οι τελευταίες ειδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο και όλη η επικαιρότητα στο dialogos.com.cy