Συγκεκριμένα μέτρα στήριξης της οικονομίας, των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων και κυρίως αυτών που έχουν πληγεί από την πρωτοφανή κρίση που ολόκληρος ο πλανήτης βιώνει εξαιτίας του κορωνοϊού COVID-19, επεξεργάζεται, όπως ανακοίνωσε η Ελληνική Τράπεζα, σε συνεννόηση με την Κεντρική Τράπεζα της Κύπρου και το Υπουργείο Οικονομικών.

Ταυτόχρονα, η Ελληνική Τράπεζα ανακοίνωσε επιπρόσθετα μέτρα προστασίας και διευκόλυνσης των πελατών της, σε συνέχεια των τελευταίων μέτρων ασφαλείας που εξήγγειλε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας,  στο πλαίσιο της κοινής προσπάθειας αναχαίτισης της εξάπλωσης του κορωνοϊού (COVID-19).

Συγκεκριμένα, σε ανακοίνωση η Ελληνική Τράπεζα αναφέρει ότι από την Πέμπτη 26 Μαρτίου τα καταστήματα της κατά τις ώρες 8:30 π.μ. έως 10:30 π.μ. θα εξυπηρετούν μόνο πελάτες άνω των 60 ετών και ευπαθείς ομάδες.

Προσθέτει ότι τα καταστήματα της θα διεκπεραιώνουν μόνο αναλήψεις/καταθέσεις μετρητών, καταθέσεις/εξαργυρώσεις επιταγών, πληρωμές SEPA/Μεταφορές Xρημάτων μόνο για επείγουσες περιπτώσεις και παραγγελία/παραλαβή χρεωστικών καρτών, ενώ δεν θα γίνονται δεκτές πληρωμές για λογαριασμούς κοινής ωφελείας (utility bills).

Επιπλέον, προς διευκόλυνση των επιχειρήσεων που παραμένουν ανοικτές, η Ελληνική Τράπεζα ανακοίνωσε πως το όριο κατάθεσης μετρητών στο δίκτυο των ΑΤΜ της Ελληνικής Τράπεζας αυξάνεται από το μέγιστο ποσό των €10.000 στο μέγιστο ποσό των €30.000.

Η Ελληνική Τράπεζα παρακαλεί τους πελάτες της, βάσει του διατάγματος της Κυβέρνησης, να επισκέπτονται τα καταστήματα μόνο εάν αυτό κρίνεται ως απολύτως απαραίτητο, ενώ όσοι πελάτες εισέρχονται στο κατάστημα και δεν έχουν χρεωστική κάρτα, όπως αναφέρει, θα πρέπει να συμπληρώνουν τη σχετική φόρμα, ώστε να τους εκδοθεί δωρεάν χρεωστική κάρτα.

Αναφέρει επίσης ότι ακολουθώντας τις οδηγίες για περιορισμό των μετακινήσεων και ικανοποιώντας τις ανάγκες του προσωπικού της, το δίκτυο των καταστημάτων λειτουργεί με μειωμένο αριθμό προσωπικού.

Επιπλέον, η Ελληνική Τράπεζα προτρέπει τους πελάτες της να αξιοποιήσουν τη χρήση των ψηφιακών της καναλιών και συγκεκριμένα το Mobile App, το Web Banking, τις ATM καθώς και τις κάρτες ανέπαφων συναλλαγών και προσθέτει ότι με τα ψηφιακά κανάλια οι πελάτες της «μπορούν να πραγματοποιήσουν τις συναλλαγές τους πιο εύκολα, γρήγορα και οικονομικά, προστατεύοντας την υγεία τους».

Παράλληλα, η Ελληνική Τράπεζα ανακοινώνει ότι πλέον οι πελάτες της θα μπορούν να κάνουν έγγραφή στα ηλεκτρονικά κανάλια της Τράπεζας χωρίς να επισκέπτονται το κατάστημα, μέσω του συνδέσμου www.hellenicbank.com/register.