Ενδελεχή μελέτη για την Τσερίου ζητούν οι βουλευτές

Την ανάγκη προτού παρθεί η όποια απόφαση για ανάπλαση της λεωφόρου Τσερίου να γίνει πρώτα σωστή μελέτη ως προς το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα εξέφρασε ο πρόεδρος της κοινοβουλευτικής επιτροπής Εσωτερικών Γιάννος Λαμάρης.

Σε δηλώσεις του μετά από συνεδρία της επιτροπής που ασχολήθηκε με το θέμα ο κ. Λαμάρης ανέφερε ότι «κάθε φορά που θα υπάρξει ανάπλαση κάποιας αρτηρίας σε οποιαδήποτε πόλη της Κύπρου υπάρχει το θέμα της διαφορετικής προσέγγισης των αρμοδίων αρχών, με τους κατοίκους, ιδιαίτερα τους εμπορευόμενους στο συγκεκριμένο δρόμο». Το ίδιο συμβαίνει με τη Τσερίου, το ίδιο θα συμβεί και στη Λακατάμιας, αύριο θα συμβεί και στην Αγίας Φυλάξεως στη Λεμεσό, πρόσθεσε.

«Δεν μπορεί η Βουλή να καλείται κάθε φορά να παίρνει θέση ανάλογα με το πόσο μεγάλη είναι η πίεση σε κάθε δρόμο ή όχι», ανέφερε, προσθέτοντας ότι «θα πρέπει, η όποια εκτελεστική εξουσία να εξαντλεί σε επίπεδο μελέτης τα πραγματικά δεδομένα, για να δίνεται ο πραγματικός χαρακτηρισμός στο δρόμο. Ανάλογα με το τι θέλουμε να γίνει πρέπει να είναι και τα χαρακτηριστικά του δρόμου».

Δεν μπορούν όλοι οι δρόμοι να οδηγούν στο κέντρο της Λευκωσίας με διπλές λωρίδες, με νησίδες και με ταχύτητες, είπε. Δεν μπορεί να είναι το κέντρο των ευνοουμένων εμπορευομένων και τα προάστεια, τα οποία θα φθίνουν συνεχώς οι εμπορικές αναπτύξεις, πρόσθεσε.

Σύμφωνα με τον ίδιο υπάρχουν περιθώρια να δούμε χαρακτηριστικά το δρόμο μας σύγχρονα και πιο ανθρώπινα υπάρχουν. «Αυτή είναι η παράκλησή μας προς την εκτελεστική εξουσία, χωρίς ακρότητες από οποιοδήποτε», ανέφερε.

«Ευελπιστούμε το Δημοτικό Συμβούλιο που θα συνεδριάσει στις 16 του μήνα να πάρει την πιο σοφή απόφαση και αναλόγως και η Βουλή θα πράξει», πρόσθεσε.

Απαντώντας σε ερώτηση είπε ότι σύμφωνα με τα τελικά σχέδια ερχόμενοι προς την Λευκωσία υπάρχουν δύο λωρίδες με νησίδα στη μέση και τρίτη λωρίδα με δεξιά στροφή και φεύγοντας από τη Λευκωσία προς το Θεόκτιστο θα υπάρχει μία λωρίδα με δεύτερη στις δεξιές στροφές, με αρκετές φωτοσημασμένες διαβάσεις πεζών και πεζοδρόμια των δύο με τριών μέτρων. Θα υπάρχουν επίσης γύρω στους 270 χώρους στάθμευσης επί των δρόμων.

Από την πλευρά του ο Πρόεδρος του Κινήματος Οικολόγων Περιβαλλοντιστών Γιώργος Περδίκης εξέφρασε την άποψη ότι είναι απαράδεκτο στον 21ο αιώνα να πραγματοποιείται ένα τόσο μεγάλο έργο χωρίς την διενέργεια μιας πλήρους μελέτης εκτίμησης των επιπτώσεων.

«Δεν μπορεί να κτιστεί ένα τέτοιο έργο χωρίς να πραγματοποιηθεί μια ολοκληρωμένη μελέτη εκτίμησης των επιπτώσεων στον άνθρωπο, στην κοινωνία, στην κυκλοφορία και χωρίς να γίνει διαβούλευση και με τους πολίτες», ανέφερε.

Είπε επίσης ότι όπως λέχθηκε σήμερα, οι λόγοι που θα προχωρήσει αυτό το έργο τόσο βιαστικά είναι πολιτικοί γιατί κάποιοι βιάζονται να παρουσιάσουν έργο.

«Εμείς θέλουμε έργα αλλά αυτά τα έργα πρέπει να γίνονται με τον σωστό τρόπο για να μην κλαίμε μετά επί των ερειπίων», ανέφερε.

Google News icon Aκολουθήστε μας στο Google News

Οι τελευταίες ειδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο και όλη η επικαιρότητα στο dialogos.com.cy