Εντοπίστηκαν ακατάλληλες ηλεκτρικές συσκευές στην κυπριακή αγορά (Φωτογραφίες)

  • Καθημερινή ενημέρωση

    Κάθε πρωί η επικαιρότητα στο inbox σου.

Προϊόντα, τα οποία δεν συμμορφώνονται με τις βασικές απαιτήσεις ασφάλειας της οδηγίας για τον Ηλεκτρολογικό Εξοπλισμό Χαμηλής Τάσης (LVD), αφού εμπερικλείουν ουσιαστικούς κινδύνους ασφάλειας για τον χρήστη εντοπίστηκαν στην κυπριακή αγορά, σύμφωνα με το Τμήμα Ηλεκτρομηχανολογικών Υπηρεσιών.

Διευκρινίζεται ότι ο κατασκευαστής έχει προβεί σε εθελοντική απόσυρσή τους από την αγορά, όπως μεταδίδει το Γραφείο Τύπου και Πληροφοριώνκαι παρακαλείται οποιοσδήποτε γνωρίζει σημείο πώλησης τέτοιων προϊόντων ή χρειάζεται επιπρόσθετες πληροφορίες ή διευκρινίσεις να επικοινωνεί με το Τμήμα Ηλεκτρομηχανολογικών Υπηρεσιών στο τηλέφωνο 22800514 είτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] είτε στο φαξ 22348202.

Συγκεκριμένα πρόκειται για (όπως φαίνονται εδώ)


Βραστήρα με την εμπορική επωνυμία: utilissimi, κατασκευαστής: POP LIFE ELECTRIC SHOPS LTD · Μοντέλο: LJ-15-15B · Χαρακτηριστικά: 220-240 V, 1500 W, 50/60Hz · Χώρα κατασκευής: Κίνα,

Sss

Ψηστιέρα για σάντουιτς (Sandwichmaker) · Εμπορική επωνυμία:SOKANY Μοντέλο: KJ-108 Χαρακτηριστικά: 220-240 V, 750 W, 50/60 Hz Χώρα κατασκευής: Κίνα Εισαγωγέας: TASSOS TROULLIDES LTD.

Capture22222222222

Προτρέπονται οι καταναλωτές που έχουν στην κατοχή τους τα εν λόγω προϊόντα να μην τα χρησιμοποιούν και να τα επιστρέψουν άμεσα στον πωλητή, δηλαδή στο κατάστημα από το οποίο τα έχουν προμηθευτεί, αναφέρεται.


Σημειώνεται ακόμα ότι σύμφωνα με τον περί Προστασίας του Καταναλωτή Νόμο του 2021, σε περίπτωση αγοράς μη ασφαλούς προϊόντος, ο καταναλωτής δικαιούται αντικατάσταση του προϊόντος, ώστε το προϊόν να είναι σύμφωνο προς τους όρους της σύμβασης πώλησης. Αν αυτό δεν είναι εφικτό, τότε ο καταναλωτής δικαιούται να υπαναχωρήσει, δηλαδή να επιστρέψει το προϊόν στον πωλητή και να λάβει πίσω το πλήρες ποσό που πλήρωσε. Υπενθυμίζεται ότι τα πιο πάνω δικαιώματα ισχύουν για περίοδο δύο ετών από την αρχική παράδοση του προϊόντος στον καταναλωτή και ότι την αποκλειστική ευθύνη έναντι του καταναλωτή έχει πάντα ο τελικός πωλητής.

Στην περίπτωση που ο πωλητής αρνείται να ανταποκριθεί στα πιο πάνω δικαιώματα του καταναλωτή, καλείται ο καταναλωτής να υποβάλει γραπτώς το παράπονο του μέσω της ιστοσελίδας της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή www.consumer.gov.cy, σύμφωνα με την ανακοίνωση.

Ακολουθήστε το dialogos.com.cy, στο Google News

Οι τελευταίες ειδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο και όλη η επικαιρότητα στο dialogos.com.cy.