Επιστροφή χρημάτων σε πελάτες της Cobalt

Τα χρήματά τους πίσω άρχισαν να λαμβάνουν όσοι αγόρασαν, με κάρτες των τραπεζών, εισιτήρια για να ταξιδεύσουν με την αεροπορική εταιρεία Cobalt.

Η Τράπεζα Κύπρου ανακοίνωσε χθες ότι εντός του ερχόμενου μήνα αναμένεται να ολοκληρωθεί η διαδικασία επιστροφής χρημάτων που είχαν καταβάλει πελάτες της για συναλλαγές με κάρτες, προκειμένου να ταξιδέψουν με την αεροπορική εταιρεία Cobalt πριν αυτή αναστείλει τις εργασίες της.

Όπως αναφέρεται, μέχρι στιγμής έχουν ανακτηθεί ποσά για πέραν των 4.000 συναλλαγών, και έχουν πιστωθεί στους λογαριασμούς των δικαιούχων πελατών. Η Τράπεζα έχει παραλάβει χιλιάδες αιτήματα που αφορούν συναλλαγές πελατών με κάρτες που έγιναν στην Cobalt και σε ταξιδιωτικούς πράκτορες (τόσο σε ταξιδιωτικά γραφεία όσο και μέσω διαδικτύου) και εξακολουθεί να παραλαμβάνει καθημερινά αιτήματα αυτού του είδους.

Όπως αναφέρεται η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων είναι χρονοβόρα, ωστόσο η Τράπεζα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε τα χρήματα να πιστωθούν στο λογαριασμό των δικαιούχων πριν το τέλος του επόμενου μήνα. Η Τράπεζα Κύπρου σημειώνει ότι η διαδικασία της επιστροφής χρημάτων γίνεται με βάση τους κανονισμούς λειτουργίας και τα χρονικά περιθώρια που θέτουν οι οργανισμοί Visa/MasterCard/Amex.

Αναφέρεται επίσης ότι έπειτα από αξιολόγηση των συναλλαγών, με βάση πάντα τους κανονισμούς των πιο πάνω οργανισμών, η Τράπεζα παραλαμβάνει τα ποσά και τα επιστρέφει στους δικαιούχους πελάτες της κατόχους των καρτών, πιστώνοντάς τα στους λογαριασμούς τους. Μόλις τα χρήματα πιστωθούν, προστίθεται, οι πελάτες της Τράπεζας λαμβάνουν στο κινητό τους τηλέφωνο μήνυμα που τους ενημερώνει για την επιστροφή των χρημάτων που είχαν καταβληθεί για συναλλαγές που αφορούν την αναστολή εργασιών της Cobalt. Επίσης την Πέμπτη η Ελληνική ανακοίνωσε ότι οι πελάτες της Τράπεζας καθώς και οι πελάτης της πρώην Συνεργατικής που είχαν διευθετήσει να ταξιδέψουν με την αεροπορική εταιρεία Cobalt, άρχισαν να παίρνουν τα χρήματά τους πίσω. Όπως αναφέρεται η επιστροφή χρημάτων στους πελάτες της Ελληνικής έχει ξεκινήσει εδώ και αρκετές ημέρες και ήδη μεγάλο μέρος των αιτήσεων έχουν διεκπεραιωθεί.

Σημειώνεται επίσης ότι οι αποζημιώσεις αφορούν τόσο τις συναλλαγές που έγιναν απευθείας με την Cobalt, όσο και αυτές που έγιναν μέσω ταξιδιωτικών πρακτόρων (σε τουριστικό γραφείο ή/και μέσω διαδικτύου). Αναφέρεται ακόμη ότι η Ελληνική αποφάσισε όπως οι πελάτες της αποζημιωθούν για ολόκληρο το ποσό που είχαν καταβάλει στην αεροπορική εταιρεία, ανεξαρτήτως περιορισμών που πιθανόν να ισχύουν στη διαδικασία διεκδίκησης των χρημάτων από την εταιρεία. Όπως σημειώνεται μέχρι το τέλος Νοεμβρίου αναμένεται ότι θα έχουν πιστωθεί όλοι οι πελάτες που απέστειλαν ορθά συμπληρωμένες τις αιτήσεις τους.

Google News icon Aκολουθήστε μας στο Google News

Οι τελευταίες ειδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο και όλη η επικαιρότητα στο dialogos.com.cy