Εταιρείες τηλεπικοινωνιών που δραστηριοποιούνται στην Κύπρο καταγράφουν την αύξηση στη διαδικτυακή κατανάλωση των πελατών τους λόγω της κατάστασης που επικρατεί με την πανδημία του  COVID-19 και τα μέτρα που λαμβάνονται, διαβεβαιώνοντας ωστόσο ότι μπορούν να ανταποκριθούν στις αυξημένες ανάγκες.

«Το δίκτυο της Cyta έχει σχεδιαστεί να αντέχει στα δύσκολα, να αντέχει σε απαιτητικούς πελάτες και με τις συνθήκες που ζούμε τις πρωτόγνωρες οι απαιτήσεις των πελατών είναι όντως αυξημένες», ανέφερε απαντώντας σε ερώτηση του ΚΥΠΕ ο Εκπρόσωπος Τύπου της Cyta Λευτέρης Χρίστου.

«Ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των πελατών μας εργάζονται από το σπίτι. Όλοι οι μαθητές ανεξάρτητα βαθμίδας εκπαίδευσης παρακολουθούν μαθήματα μέσω διαδικτύου άρα όντως υπάρχει μια αυξημένη ανάγκη», πρόσθεσε.

Ο κ. Χρίστου διαβεβαίωσε ότι «εννοείται ότι παρακολουθούμε το δίκτυο συνέχεια ώστε όπου εντοπιστεί ότι υπάρχει ανάγκη για περαιτέρω αναβάθμιση οποιουδήποτε κόμβου στο δίκτυο να μπορούμε να ανταποκρινόμαστε άμεσα, μέσω του προσωπικού που εργάζεται για να διασφαλίζει την ποιότητα των υπηρεσιών μας».

Διαβεβαίωσε ότι «δεν έχουμε αντιμετωπίσει κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα. Είμαστε σε θέση για να προσφέρουμε την ποιότητα της υπηρεσίας που έχει μαθημένη τους πελάτες της η Cyta να παρέχει στο ίδιο πάντα ψηλό επίπεδο».

Σε δικές του δηλώσεις στο ΚΥΠΕ ο Εμπορικός Διευθυντής της Cablenet Περικλής Θεοδωρίδης και κληθείς να πει κατά πόσο υπάρχει αυξημένη ζήτηση λόγω της κατάστασης απάντησε ότι «έχουμε δει κάποια αλλαγή συμπεριφοράς των πελατών μας».

«Εκεί που ήταν συγκεκριμένες οι ώρες αιχμής, συνήθως το βράδυ αφότου επέστρεφαν οι πελάτες της εταιρείας από τη δουλειά τους μέχρι αργά το βράδυ, βλέπουμε ότι υπάρχει μια μετακίνηση», ανέφερε. Δηλαδή, διευκρίνισε, βλέπουμε από τις πρωινές ώρες και το μεσημέρι και μετά να υπάρχει αυτή η μεγάλη ζήτηση.

Διαβεβαίωσε ότι «όσον αφορά το εγχώριο δίκτυο, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Υπάρχει άπλετη χωρητικότητα, η οποία μπορεί να αντεπεξέλθει στις ανάγκες».

Αναφερόμενος στη διεθνή χωρητικότητα εκτίμησε ότι ορισμένα προβλήματα αντιμετωπίζονται από όλους τους παρόχους, σημειώνοντας ότι «αλλά και πάλι κάνουμε όλες τις ενέργειες, ακριβώς για να ελαχιστοποιήσουμε τα οποιαδήποτε προβλήματα». Ήδη, ενημέρωσε, «στην Cablenet προχωρήσαμε με αναβαθμίσεις της διεθνούς χωρητικότητας εδώ και καιρό, οπότε αντιμετωπίζουμε αυτό το πρόβλημα με κάθε πρόληψη».

«Θεωρώ ότι είμαστε σε αρκετά καλό σημείο ως εταιρεία, δεν έχουμε κάποιο πρόβλημα αυτή την στιγμή, πέραν από τα οποιαδήποτε μικρά προβλήματα που μπορεί να προκύψουν σε καθημερινή βάση, που κάθε πάροχος αντιμετωπίζει και τα λύνει σε εύλογο χρονικό διάστημα», είπε ο κ. Θεοδωρίδης.

Από την πλευρά του ο Διευθυντής Μάρκετινγκ της Primetel Αλέξανδρος Ζάχος ανέφερε ότι «η ζήτηση είναι όντως αυξημένη, είναι αναμενόμενο», προσθέτοντας όμως ότι «ήμασταν προετοιμασμένοι γι αυτό το ενδεχόμενο».

Σύμφωνα με τον ίδιο «δεν έχει παρατηρηθεί μέχρι στιγμής κάποιο θέμα στο δίκτυο κατά τις τελευταίες εβδομάδες, έχουμε πάρει όλα τα απαραίτητα μέτρα και είμαστε προετοιμασμένοι για αυξημένη κατανάλωση και ακόμα περισσότερο από αυτή που βλέπουμε τώρα στα συστήματα».

Άρα, σημείωσε ο Διευθυντής Μάρκετινγκ της Primetel «θεωρούμε ότι γενικά δεν θα υπάρχει πρόβλημα, μπορούμε να καθησυχάσουμε δηλαδή και τους πολίτες».

« Φαίνεται πως στην Κύπρο είμαστε καλά προετοιμασμένοι γι αυτό το ενδεχόμενο οπότε δεν αναμένεται να υπάρξει κάποιο πρόβλημα», είπε.

Η Primetel, πρόσθεσε, «έχει άμεση πρόσβαση σε διεθνή χωρητικότητα, με δύο υποθαλάσσια καλώδια, υπάρχουν redundancies και γενικά εναλλακτικές οδεύσεις για περισσότερη χωρητικότητα εφόσον χρειαστεί, άρα είμαστε πολύ ασφαλείς και προετοιμασμένοι για κάθε ενδεχόμενο ακόμα και αν η κατανάλωση στην πορεία αυξηθεί ακόμα περισσότερο, οπότε δεν αναμένεται να υπάρξει οποιοδήποτε ζήτημα».

Εκπρόσωπος Τύπου της Epic δεν ήταν άμεσα διαθέσιμος για δήλωση στο ΚΥΠΕ ωστόσο η εταιρεία, σε πρόσφατη ανακοίνωσή της «αναγνωρίζοντας την αυξημένη ανάγκη για επικοινωνία εξαιτίας της παρούσας κατάστασης, δηλώνει έτοιμη να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των συνδρομητών της».