Έτοιμο να ανταποκριθεί σε οποιοδήποτε επείγον περιστατικό δηλώνει το Mediterranean Hospital of Cyprus

Την ετοιμότητά του να ανταποκριθεί σε οποιοδήποτε επείγον περιστατικό δηλώνει το Mediterranean Hospital of Cyprus, το οποίο εξέδωσε ανακοίνωση διά της οποίας απαντά στις δηλώσεις του Συμβούλου Επικοινωνίας του Υπουργού Υγείας, Κωνσταντίνου Αθανασίου, το πρωί της Παρασκευής, στο Τρίτο Πρόγραμμα του ΡΙΚ, σε σχέση με τις παραπομπές δικαιούχων του ΓεΣΥ σε νοσηλευτήρια εκτός ΓεΣΥ.

Στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι το νοσηλευτήριο με επιστολή του, ημερομηνίας 12 Απριλίου, 2022, είχε ζητήσει από τις Διοικήσεις του Υπουργείου Υγείας και του Ο.Α.Υ. να γνωστοποιηθούν τα κριτήρια παραπομπής περιστατικών εκτός Συστήματος Υγείας, θέτοντας εκ νέου τη θέση ότι είναι έτοιμο να ανταποκριθεί σε κλήσεις για οποιοδήποτε επείγον περιστατικό.

Το Mediterranean Hospital of Cyprus είναι το πρώτο Νοσηλευτήριο που έχει συμβληθεί με το Γενικό Σχέδιο Υγείας, θέτοντας όλες τις παρεχόμενές του υπηρεσίες στην διάθεση των δικαιούχων του ΓεΣΥ, συμπεριλαμβανομένου και του Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών του, σημειώνει η ανακοίνωση. Από την πρώτη μέρα έχει εφαρμόσει και συμμορφωθεί με όλες τις πρόνοιες του Κανονιστικού Πλαισίου και την Νομοθεσίας που διέπει το ΓεΣΥ και έκτοτε τιμά τα συμφωνηθέντα.

“Πώς είναι δυνατόν να εκφράζεται η θέση από τον Σύμβουλο Επικοινωνίας του Υπ. Υγείας ότι «λόγω της ανεπάρκειας του Συστήματος, το Υπ. Υγείας αναγκάζεται να αγοράζει υπηρεσίες από τον ιδιωτικό τομέα», τη στιγμή που νοσηλευτήρια που συμμετέχουν στο Σύστημα Υγείας παρέχουν σε υψηλό επίπεδο τις συγκεκριμένες υπηρεσίες, και το Υπ. Υγείας γνωρίζει επακριβώς ποιες υπηρεσίες παρέχονται στο κάθε νοσηλευτήριο;”, αναφέρετα στην ανακοίνωση και προστίθεται ότι το Υπουργείο Υγείας εγκρίνει και επιθεωρεί τα Ιδιωτικά Νοσηλευτήρια και εκδίδει την Άδεια Λειτουργίας τους (βάσει της νομοθεσίας Περί Ιδιωτικών Νοσηλευτηρίων).

“Όσον αφορά τη δήλωση ότι «πρόκειται για κατεπείγοντα περιστατικά τα οποία δεν είναι σε θέση να αναλάβουν νοσηλευτήρια του ΓεΣΥ», διερωτόμαστε γιατί εμείς δεν πληροφορούμαστε σχετικά για να αναλάβουμε τέτοια περιστατικά”, συμπληρώνεται.

Επίσης, ως απάντηση στην αναφορά του κ. Αθανασίου ότι τα νοσηλευτήρια του ΓεΣΥ δεν μπορούν να ανταποκριθούν «είτε λόγω φόρτου εργασίας, είτε μη ύπαρξης εφημερεύοντος ειδικού γιατρού, ή λόγω έλλειψης κλινών» το νοσηλευτήριο δηλώνει “ότι ποτέ δεν έχουμε ειδοποιηθεί σχετικά για τα εν λόγω περιστατικά”.

Επιπρόσθετα, το νοσηλευτήριο διερωτάται πώς είναι δυνατόν «το Υπουργείο Υγείας να προβαίνει σε αγορά υπηρεσιών με σημαντικά υψηλά κόστη» και να απαιτεί τα ποσά αυτά να καλύπτονται από τον Σφαιρικό Προϋπολογισμό του ΓεΣΥ. “Μήπως δεν χρηματοδοτούνται με τον τρόπο αυτό τα νοσηλευτήρια εκτός ΓεΣΥ από τον προϋπολογισμό του ΓεΣΥ; Και γιατί δεν ειδοποιούνται σχετικά όλα τα νοσηλευτήρια που μπορούν να παρέχουν τις υπηρεσίες αυτές; Γιατί ως φορολογούμενοι να αποδεχόμαστε υψηλότερα κόστη τη στιγμή που στο ΓεΣΥ παρέχονται οι εν λόγω υπηρεσίες μέσω του Συστήματος Υγείας σε ένα πλαίσιο σφαιρικού προϋπολογισμού;” αναφέρεται καταληκτικά.

Google News icon Aκολουθήστε μας στο Google News

Οι τελευταίες ειδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο και όλη η επικαιρότητα στο dialogos.com.cy