Μα, επιτέλους, πού έχουν πετύχει;

Του Χρήστου Χαραλάμπους

Ο ένας μετά τον άλλο γκρεμίζονται οι «πύργοι» της χρηστής διοίκησης, της κοινωνικής μέριμνας και της γενικότερης… επιτυχίας που προσπαθεί να μας πείσει η κυβέρνηση ότι έχει καταφέρει να δημιουργήσει αφότου πήρε στα χέρια του την εξουσία ο Νίκος Αναστασιάδης και αυτοί που επέλεξε να τον πλαισιώνουν στη διακυβέρνηση του τόπου. Η αποτυχία και τα επικίνδυνα αδιέξοδα στα οποία έχουν οδηγήσει το Κυπριακό είναι προ πολλού δεδομένα. Ακόμα χειρότερα τα αποτελέσματα της οικονομικής πολιτικής τους και ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά την κοινωνική κατάσταση στην οποία οδηγήθηκε ο τόπος, με τους πλούσιους να γίνονται πλουσιότεροι και τους φτωχούς να καταβαραθρώνονται ακόμα περισσότερο.

Μαντάρα τα έχουν κάνει και στους επίσης σημαντικούς τομείς της αγροτικής οικονομίας και βέβαια της παιδείας. Κι αυτό καταμαρτυρούν τα δεδομένα που καθημερινά αποκαλύπτονται και δικαιολογημένα εντείνουν την οργή και την αγανάκτηση όλων εκείνων που πληρώνουν το τίμημα αυτής της αποτυχημένης διακυβέρνησης. Τι να πει κανείς για τους αγρότες μας που περιμένουν την εφαρμογή των δεσμεύσεων και των εξαγγελιών για την επίλυση των χρόνιων προβλημάτων τους… αντί οποιασδήποτε κίνησης που να αφήνει έστω και την παραμικρή ελπίδα ότι το κράτος ενδιαφέρεται, δέχονται τις επισκέψεις υπουργών και άλλων αρμόδιων λειτουργών οι οποίοι, ακόμα ψάχνουν να επιβεβαιώσουν την ύπαρξη των προβλημάτων… Να καταπιαστούμε με τον τομέα της παιδείας; Απ’ όπου και αν το πιάσεις το θέμα δεν μπορείς να βρεις άκρη. Και μόνο τα γεγονός ότι βρισκόμαστε στα μέσα της σχολικής χρονιάς και ακόμα υπάρχουν ελλείψεις σε βασικά βιβλία, είναι ενδεικτικό της κατάστασης που επικρατεί. Και είναι αμφίβολο αν έχει ιδρώσει τα αυτί του Υπουργείου και των φορέων του, στην επιστολή που έστειλε πριν λίγες μέρες στον ίδιο τον Υπουργό η Παγκύπρια Συντονιστική Επιτροπή Μαθητών εκφράζοντας την ανησυχία της για το γεγονός ότι υπάρχουν μαθητές που δεν έχουν παραλάβει ακόμα βιβλία για ορισμένα μαθήματα. «Θεωρούμε αυτή την κατάσταση τραγική καθώς από τους μαθητές αυτούς λείπει ένα σημαντικό εργαλείο για τη μελέτη των μαθημάτων τους», αναφέρει η ΠΣΕΜ χαρακτηρίζοντας την κατάσταση ενισχυτική στις ανησυχίες που εκφράζονται κατά καιρούς «ότι το εκπαιδευτικό μας σύστημα δημιουργεί μαθητές δύο ταχυτήτων καθώς η μη διανομή βιβλίων παρατηρείται σε συγκεκριμένους κλάδους». Πόσο άδικο μπορεί να έχει η οργάνωση του μαθητικού κόσμου όταν υποδεικνύει ότι «δεν έχουν όλοι οι μαθητές ίσες ευκαιρίες στη μάθηση»;

Ακούει άραγε κανείς εκεί στο Υπουργείο Παιδείας, αλλά και στο γραφείο του Αρχιεπισκόπου ο οποίος θέλει να λύνει και να δένει στα θέματα της παιδείας, τη φωνή αυτών των παιδιών;

Google News icon Aκολουθήστε μας στο Google News

Οι τελευταίες ειδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο και όλη η επικαιρότητα στο dialogos.com.cy