Την μίκρυναν, την απαξίωσαν, τής έβαλαν λουκέτο

Αφού μίκρυναν την εταιρεία κατά το ήμισυ σε στόλο, πληρώματα, πτητικό πρόγραμμα και κατέστησαν τις Κυπριακές Αερογραμμές ανίσχυρες να ανταγωνιστούν τον οποιονδήποτε, πούλησαν και όλα τα σημαντικά περιουσιακά στοιχεία που την καθιστούσαν δελεαστική για ξένους επενδυτές. Και πώς τα πούλησαν; Με αδιαφανείς διαδικασίες. Αυτά είναι γεγονότα και τίποτα και κανείς δεν μπορεί να τα διαγράψει. Ή να τα αλλοιώσει.

Οι χρονοθυρίδες στο Χίθροου; Ολοι θυμόμαστε τη σειρά και τον τρόπο ξεπουλήματός τους.

Πουλήθηκε η πρώτη, σχεδόν χάρισαν τη δεύτερη, πούλησαν και την τρίτη. Κι όπως άφηναν οι ίδιοι να διαρρεύσει, η Qatar Air επιθυμούσε την αγορά της δεύτερης χρονοθυρίδας και έδινε μάλιστα και πολλά λεφτά. Περισσότερα από 15 εκ. ευρώ. Τελικά δόθηκε σχεδόν τζάμπα για 6,1 εκ. ευρώ. Κι έφταιγε για την αρνητική αυτή εξέλιξη η μεγάλη δημοσιότητα που δόθηκε στο θέμα! Λες και δεν ήταν «από μέσα» η πληροφορία… Και δεν ήταν οι ίδιοι οι διοικούντες τις Κυπριακές Αερογραμμές που ήθελαν να κάνουν πανηγύρια πως με τα παζάρια τα πάνε περίφημα…

Η πορεία ήταν προδιαγεγραμμένη. Η κυβέρνηση θα οχυρωνόταν πίσω από την Κομισιόν για να βάλει και το λουκέτο στην εταιρεία. Ετσι κι έγινε, λοιπόν. Μόνο που τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά και απλοποιημένα, όπως τα περιγράψαμε πιο πάνω. Τα εγκλήματα στις Κυπριακές Αερογραμμές είναι πολλά. Και δεν διαγράφονται. Αντιθέτως, οι λόγοι που οδήγησαν στο κλείσιμό τους πρέπει να διερευνηθούν. Οι ευθύνες να αναγνωριστούν και να κατανεμηθούν. Από τις διαβεβαιώσεις για τη λήψη μέτρων εξυγίανσης και αναδιάρθρωσής τους, φτάσαμε στο κλείσιμό τους. Απαιτείται διερεύνηση. Και όλα στο φως.

Google News icon Aκολουθήστε μας στο Google News

Οι τελευταίες ειδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο και όλη η επικαιρότητα στο dialogos.com.cy