Η Λεμεσός «πάτησε πόδι» στη Γερμανία

Προοπτικές για αυξημένο και ολόχρονο τουρισμό διαφάνηκαν μέσα από τη συμμετοχή στην Τουριστική Έκθεση και  το Οικονομικό Φόρουμ του Βερολίνου

Σε όλο και μεγαλύτερη έκταση εξελίσσεται η επιτυχία που τα τελευταία χρόνια κατάφερε να έχει στη Γερμανία η Λεμεσός, κατακτώντας μέρος της τουριστικής αγοράς, γεγονός το οποίο θεωρείται πολύ σημαντικό για τα κυπριακά δεδομένα.

Αυτό έχει διαφανεί με τον πλέον έμπρακτο τρόπο, μέσα από τη συμμετοχή που είχε την περασμένη εβδομάδα η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λεμεσού σε δύο σημαντικές διοργανώσεις που έγιναν στο Βερολίνο με αντικείμενο τον τουρισμό και την επιχειρηματική δραστηριότητα.

Μέσα από τις εργασίες και δράσεις της Τουριστικής Έκθεσης του Βερολίνου, που θεωρείται η μεγαλύτερη στο είδος της σε παγκόσμια κλίμακα, η ΕΤΑΛ είχε την ευκαιρία να προβάλει και να «πουλήσει» τη Λεμεσό μέσα από το ιδιαίτερα πλούσιο και πολύ κατατοπιστικό υλικό, το οποίο παρουσιάστηκε από γερμανόφωνο προσωπικό. Ταυτόχρονα, η διευθύντρια της Εταιρείας, Μαρία Στυλιανού Μιχαηλίδου, συμμετείχε σε εκδήλωση που διοργάνωσε ο ΚΟΤ με προσκεκλημένους 100 travel bloggers, στην οποία έγιναν επαφές για διαδικτυακή προβολή της Λεμεσού. Έγιναν επίσης συναντήσεις με τουριστικούς πράκτορες, επαγγελματίες στον τομέα του τουρισμού ειδικών ενδιαφερόντων και δημοσιογράφους που ασχολούνται αποκλειστικά με θέματα τουρισμού.

«Η γερμανική αγορά παρουσιάζει αυξημένα θετικές προοπτικές για τη νέα καλοκαιρινή περίοδο, με αυξημένο αριθμό πτήσεων και μεγαλύτερη έμφαση από πλευράς τουριστικών πρακτόρων», αναφέρει η κα Μιχαηλίδου επισημαίνοντας ότι για το 2017 ο αριθμός αφίξεων από τη γερμανική αγορά αναμένεται να φτάσει στις 180.000 σε σύγκριση με 124.000 που ήταν τον προηγούμενο χρόνο. «Το ενδιαφέρον αυτό αποτελεί εξαιρετική ευκαιρία για επένδυση σε μια αγορά των 55 εκατομμυρίων κρατήσεων ανά έτος, η οποία μάλιστα παρουσιάζει τάσεις για ολόχρονο τουρισμό και όχι μόνο κατά την περίοδο υψηλής κίνησης», όπως παρατηρεί η διευθύντρια της ΕΤΑΛ διευκρινίζοντας ότι εκτός από την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, η γερμανική αγορά είναι σε θέση να συνεισφέρει και στην προώθηση ειδικών μορφών τουρισμού.

Όπως διαπιστώθηκε, το ενδιαφέρον των Γερμανών τουριστών που επιλέγουν τη Λεμεσό σαν προορισμό επικεντρώνεται στις ποδηλατικές υποδομές που απέκτησε και αναπτύσσει η πόλη και στις δραστηριότητες που προσφέρονται για θαλάσσια αθλήματα, ενώ έντονο είναι το ενδιαφέρον και για τον πολιτιστικό τουρισμό και τον αγροτουρισμό.

Επιπλέον επιτυχία για τη Λεμεσό αποτελεί και το γεγονός ότι παράλληλα με την Τουριστική Έκθεση, η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λεμεσού προσκλήθηκε και παρουσίασε το έργο που επιτελείται στη Λεμεσό και στο 4ήμερο Οικονομικό Φόρουμ του Βερολίνου που διοργανώθηκε από το Ινστιτούτο Πολιτιστικής Διπλωματίας της Γερμανίας.
Στη διοργάνωση αυτή έγινε παρουσίαση της Λεμεσού με θέμα «Βήματα προς αειφόρο τουρισμό και καινοτόμο branding» δίνοντας την ευκαιρία σε 500 και πλέον συνέδρους από όλο τον κόσμο, αλλά και όσους παρακολουθούσαν τις εργασίες του Φόρουμ μέσω διαδικτύου, να γνωρίσουν τη Λεμεσό ως τουριστικό προορισμό, επιχειρηματικό κέντρο αλλά και προτιμητέο μέρος διαμονής για χιλιάδες οικογένειες από άλλες χώρες.

Στην παρουσίαση που έγινε από τη διευθύντρια της ΕΤΑΛ, δόθηκε έμφαση στην ανάπτυξη και αναβάθμιση της Λεμεσού κατά την τελευταία δεκαετία με υποδομές και υπηρεσίες που την καθιστούν διεθνές επιχειρηματικό κέντρο και κοσμοπολίτικο τουριστικό προορισμό.

Η παρουσίαση επικεντρώθηκε στις δράσεις της ΕΤΑΛ στον τομέα της Αειφόρου Διακίνησης με αξιοποίηση ευρωπαϊκών κονδυλίων, όπως το SEEMORE project και το νέο ευρωπαϊκό έργο που διαχειρίζεται η Εταιρεία, το CIVITAS DESTINATIONS με προϋπολογισμό για τη Λεμεσό 3 εκατ. ευρώ για την επόμενη τετραετία.

 
Χρήστος Χαραλάμπους

 

Google News icon Aκολουθήστε μας στο Google News

Οι τελευταίες ειδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο και όλη η επικαιρότητα στο dialogos.com.cy