Την απογοήτευσή τους εξέφρασαν οι Βουλευτές της Επιτροπής Εμπορίου για το γεγονός ότι σε τρεις συνεδριάσεις δεν παρέστησαν εκπρόσωποι της Νομικής Υπηρεσίας για να δώσουν εξηγήσεις για το θέμα των καταχρηστικών ρητρών των τραπεζών και την καθυστέρηση στην προώθηση υποθέσεων στα δικαστήρια.

Όπως λέχθηκε από τους Βουλευτές, αποφασίστηκε να δοθεί μια ακόμη ευκαιρία στη ΝΥ να εκπροσωπηθεί στη συνεδρίαση, σε διαφορετική περίπτωση θα υπάρξει κλήτευση μέσω της διαδικασίας που προνοείται από τη Βουλή.

Ο Πρόεδρος της Επιτροπής Αντρέας Κυπριανού σημείωσε ότι εδώ και πέντε χρόνια εκκρεμούν στην Νομική Υπηρεσία δεκάδες υποθέσεις τις οποίες ετοίμασε η Υπηρεσία Προστασίας του Καταναλωτή του Υπουργείου Εμπορίου, στη βάση καταγγελιών πολιτών. Η Νομική Υπηρεσία, είπε, δεν οδήγησε ούτε και μία υπόθεση στην Δικαιοσύνη.

Ο κ. Κυπριανού είπε ότι είναι σημαντικό να οδηγηθούν στο δικαστήριο και να εκδικαστούν υποθέσεις για τις καταχρηστικές ρήτρες των τραπεζών γιατί αυτό θα αλλάξει ίσως όλη την εικόνα των αναδιαρθρώσεων και τη δυνατότητα δανειοληπτών να έχουν κατάληξη στα κόκκινά τους δάνεια.

Ο Βουλευτής του ΑΚΕΛ Κώστας Κώστα υπέδειξε ότι αν εκδικαστεί έστω και μία υπόθεση και καταδικαστεί έστω και μια Τράπεζα, θα αλλάξουν όλα τα δεδομένα με τις καταχρηστικές ρήτρες των τραπεζών  και θα βοηθηθούν δανειολήπτες. Μίλησε για απαράδεκτη καθυστέρηση, κοροϊδία και εμπαιγμό της Βουλής και ανέφερε πως αν η Κυβέρνηση ήθελε να προστατεύσει τις τράπεζες θα το έπραττε όχι σε πέντε χρόνια αλλά σε πέντε ώρες.

Ο Βουλευτής του ΔΗΚΟ Άγγελος Βότσης δήλωσε ότι η σημερινή συζήτηση αναβλήθηκε γιατί δεν παρέστη εκπρόσωπος της ΝΥ και ότι αν η ΝΥ δεν παραστεί εκ νέου, τότε θα πρέπει να ξεκινήσει διαδικασία κλήτευση της, ώστε να δοθούν εξηγήσεις. Ανέφερε επίσης ότι δεν ευσταθεί η δικαιολογία που δόθηκε από την Υπηρεσία ότι δεν συντονίστηκε η Βουλή μαζί της για τη σύγκληση της συνεδρίασης.