Κανένας διάλογος με τους άμεσα εμπλεκόμενους για την αξιολόγηση μαθητών

Η ΟΕΛΜΕΚ καλεί τον υπουργό να μην προωθήσει το νομοσχέδιο και προειδοποιεί με μέτρα

 

Την έντονη δυσαρέσκεια της ΟΕΛΜΕΚ εκφράζει η Παγκύπρια Συνδιάσκεψη Γενικών Αντιπροσώπων της (ΠΣΓΑ) για το νομοσχέδιο αξιολόγησης μαθητών και καλεί τον Υπουργό Παιδείας να μην προχωρήσει στην προώθησή του.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της οργάνωσης, ο υπουργός ενώ «αναγνωρίζει προβλήματα που επισημαίνουμε όλο το προηγούμενο διάστημα, δεν ανταποκρίθηκε στο αίτημα που του είχαμε υποβάλει από κοινού με γονείς και μαθητές, για πραγματοποίηση ενός ουσιαστικού, επιστημονικά τεκμηριωμένου και συστηματικού διαλόγου με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, ώστε να διαμορφωθεί ένα σύστημα αξιολόγησης των μαθητών, που θα λειτουργεί προς όφελος των μαθητών και του Δημοσίου Σχολείου».

Αντίθετα, αναφέρεται, «προχώρησε χωρίς κανένα διάλογο με τους άμεσα εμπλεκόμενους στην ετοιμασία ενός νομοσχεδίου, το οποίο μας παρουσίασε στις 17/6/2022, εκφράζοντας την πρόθεσή του να το καταθέσει στο Υπουργικό Συμβούλιο και ακολούθως στη Βουλή».

Εκτός από την ανυπαρξία διαλόγου, η ΟΕΛΜΕΚ θεωρεί ότι «το νομοσχέδιο, ενώ δεν επιλύει τα προβλήματα των εξετάσεων τετραμήνων, που και το ίδιο το ΥΠΠΑΝ πλέον αναγνωρίζει, σκοπεύει να θυσιάσει στο βωμό της διατήρησής τους, έστω και με διαφοροποιημένη μορφή, πολλά στοιχεία που σχετίζονται άμεσα με την ποιότητα της εκπαίδευσης».

Ως εκ τούτου, η Οργάνωση «διαφωνεί τόσο επί της ουσίας, όσο και επί της διαδικασίας με το συγκεκριμένο νομοσχέδιο, γι’ αυτό και καλεί τον υπουργό να μην προχωρήσει στην προώθησή του.

Απευθύνεται έκκληση στον υπουργό, να αφουγκραστεί επιτέλους τις απόψεις και τους προβληματισμούς των θεσμικών φορέων αναφορικά με τις εξετάσεις τετραμήνων και να ξεκινήσει άμεσα ουσιαστικό διάλογο μαζί τους για διαμόρφωση ενός Σχεδίου Αξιολόγησης των μαθητών, που να λειτουργεί πραγματικά προς όφελος του Δημοσίου Σχολείου και πρωτίστως των μαθητών».

Εκφράζουν την ετοιμότητά τους για διάλογο σχετικά με την αξιολόγηση των μαθητών, ενώ θεωρούν «εκ των ων ουκ άνευ, ενόψει της επόμενης σχολικής χρονιάς 2022-2023, όπως ληφθούν οι αποφάσεις για τερματισμό των τριών εξετάσεων στη Γ’ Λυκείου και στη μη επέκταση του θεσμού των εξετάσεων τετραμήνων στα Γυμνάσια».

Η ΠΣΓΑ εξουσιοδότησε το ΚΔΣ της ΟΕΛΜΕΚ να προχωρήσει στη λήψη μέτρων αντίδρασης, μη αποκλειόμενων και δυναμικών, σε περίπτωση που το Υπουργείο προχωρήσει σε μονομερείς και ετσιθελικές ενέργειες, που πλήττουν μαθητές, εκπαιδευτικούς και υποβαθμίζουν το Δημόσιο Σχολείο.

Eιδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο, όλη η επικαιρότητα στο dialogos.com.cy.
Ακολουθήστε μας και στο Google News.