Κόντρα Netflix – Κομισιόν για το περιεχόμενο του προγράμματος

Νέα πρόταση της Κομισιόν τονίζει ότι διάσημες υπηρεσίες on-demand video streaming όπως είναι τα Netflix και Amazon Prime Video θα πρέπει αναγκαστικά να συμπεριλαμβάνουν στις λίστες τους κατά 20% περιεχόμενο που έχει δημιουργηθεί στην Ευρώπη.

Οπως αναφέρει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, το υλικό αυτό θα πρέπει να προβάλλεται επαρκώς, ενώ συμπληρώνεται ότι θα υπάρχουν πολιτιστικά οφέλη από μια τέτοια κίνηση, η οποία θα επηρεάσει το Netflix, το Amazon Prime Video και άλλες παρεμφερείς υπηρεσίες.

Η πρόταση αυτή εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πλαίσιο, που περιλαμβάνει επίσης μέτρα για καλύτερη προστασία ανηλίκων από βίαιο υλικό στο YouTube και άλλες πλατφόρμες, έκκληση για δημιουργία νέων συμβόλων και φράσεων που θα προειδοποιούν εγκαίρως περί ακατάλληλου υλικού, μεγαλύτερη ευελιξία στα τηλεοπτικά κανάλια όσον αφορά στο πότε θα προβάλλουν διαφημίσεις κ.ά.

Σύμφωνα με το BBC, σχετικά με το 20% ευρωπαϊκού υλικού σε video streaming, μεμονωμένες χώρες- βάσει της πρότασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής- θα μπορούν να απαιτήσουν από το Netflix, το Amazon κ.ά. να επενδύσουν σε εγχώριες παραγωγές και/ή να αγοράσουν τα δικαιώματα για τηλεοπτικές σειρές και ταινίες που θα έχουν παραχθεί εντός Ε.Ε. Οι εταιρείες θα έχουν την επιλογή είτε να προβούν οι ίδιες σε επενδύσεις ευθέως ή να πληρώσουν σε ειδικό ταμείο έναν «φόρο», ο οποίος στη συνέχεια θα μοιράζεται.

Το Netflix βρίσκεται αντίθετο με τις υποχρεωτικές ποσοστώσεις, αλλά τόνισε ότι ήδη επενδύει σε εγχώριο ευρωπαϊκό υλικό. Από πλευράς Amazon δεν έχει υπάρξει αντίδραση. Η Κομισιόν αναγνωρίζει πως το 21% των ταινιών που προσφέρονται από το Netflix είναι καταχωρημένο ως προερχόμενο από την Ε.Ε.

Η Επιτροπή υπέβαλε τις συγκεκριμένες προτάσεις για την ενίσχυση του διασυνοριακού e-commerce/ online αγορών, την αντιμετώπιση του geoblocking, την περαιτέρω εξέταση προβλημάτων σχετικά με τα πνευματικά δικαιώματα και τις τηλεπικοινωνίες, καθώς και την αντιμετώπιση αμφιλεγόμενων πρακτικών από διαδικτυακούς κολοσσούς όπως Google, Amazon και Apple.

Απολογία Facebook σε φεμινιστική ομάδα
Συγγνώμη αναγκάστηκε να ζητήσει το Facebook από μια αυστραλιανή φεμινιστική ομάδα μετά την άρνηση να «τρέξει» μια διαφημιστική καμπάνια στην οποία απεικονιζόταν το μοντέλο για μεγάλα μεγέθη Τες Χόλιντεϊ φορώντας ένα μπικίνι.

Εκπρόσωπος της ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης δήλωσε στο βρετανικό ειδησεογραφικό δίκτυο BBC ότι το όλο θέμα πρόκειται για λάθος και ότι πλέον έχει εγκριθεί η εικόνα.

Τα μέλη της φεμινιστικής ομάδας Cherchez La Femme εξέφρασαν την οργή και την αγανάκτησή τους μετά την απόφαση του Facebook να απορρίψει τη διαφημιστική τους καμπάνια σχετικά με μια εκδήλωση, η οποία θα είχε ως στόχο την προώθηση της θετικότητας των ανθρώπων για το σώμα τους.

Αρχικά το site κοινωνικής δικτύωσης είχε απαντήσει στην ομάδα ότι η διαφήμιση «απεικονίζει ένα σώμα… με τρόπο όχι επιθυμητό». Κι ενώ η σελίδα που είχε δημιουργηθεί στο Facebook σχετικά με την εκδήλωση φαινόταν κανονικά στους χρήστες, η σχετική διαφήμιση δεν εγκρίθηκε.

«Διαφημίσεις σαν και αυτή δεν επιτρέπονται, αφού κάνουν πολλούς ανθρώπους που τις βλέπουν να αισθάνονται άσχημα για τον εαυτό τους», ήταν η αρχική απάντηση από τη διαφημιστική ομάδα του Facebook, την οποία η φεμινιστική ομάδα ανάρτησε ως screenshot στη σελίδα τους.

Η αντιπρόταση της ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης ήταν η αλλαγή της εικόνας με κάποια άλλη, όπου θα φαινόταν κάποιος να «τρέχει ή να κάνει ποδήλατο» και η οποία θα ήταν περισσότερο «κατάλληλη».

«Η ομάδα μας επεξεργάζεται εκατομμύρια εικόνες που προορίζονται για διαφημίσεις κάθε εβδομάδα, κι έτσι μερικές φορές γίνονται και λάθη», δήλωσε ένας εκπρόσωπος του Facebook.
«Για να είμαστε σαφείς, η εικόνα αυτή είναι σύμφωνη με την πολιτική μας περί διαφημίσεων. Εχουμε πλέον εγκρίνει την εικόνα και ζητούμε συγνώμη για οποιαδήποτε προσβολή αυτό προκάλεσε».

Στους όρους και προϋποθέσεις του Facebook ορίζεται ότι στις εικόνες που χρησιμοποιούνται για διαφημιστικούς σκοπούς δεν πρέπει να «φαίνεται υπερβολική ποσότητα δέρματος ή μπούστου».

Επετειακά Updates στα Microsoft 10
Η Microsoft έχει εισάγει στα Windows 10 τη δυνατότητα να εμφανίζονται προτεινόμενες εφαρμογές – διαφημίσεις στο μενού «Εναρξη» αλλά και στην οθόνη κλειδώματος. Οι εφαρμογές θα διπλασιαστούν με το Anniversary update.

Αυτή τη στιγμή, οι εφαρμογές στο μενού «Εναρξη» είναι πέντε και θα γίνουν μετά το καλοκαιρινό Anniversary update 10. Το αρνητικό σε αυτή την αλλαγή είναι πως οι στατικές εφαρμογές που εμφανίζονται στο μενού «Εναρξη» και έχει επιλέξει ο χρήστης να βρίσκονται εκεί θα μειωθούν από τις 17 που είναι σήμερα στις 12.

Ωστόσο, η συγκεκριμένη λειτουργία μπορεί να απενεργοποιηθεί από το χρήστη σχετικά εύκολα και δεν υπάρχουν πληροφορίες ότι αυτή η δυνατότητα θα αφαιρεθεί μετά την εγκατάσταση του Anniversary update.

Η μεγαλύτερη απόδειξη στα μαθηματικά
Αυτή τη μαθηματική απόδειξη μάλλον δεν θα τη διαβάσει κανείς ολόκληρη. Τρεις επιστήμονες των υπολογιστών παρουσίασαν την μεγαλύτερη απόδειξη στην ιστορία των Μαθηματικών, η οποία -ούτε λίγο ούτε πολύ- καταλαμβάνει χώρο 200 terabytes, δηλαδή περίπου όσο χώρο πιάνουν όλα τα ψηφιοποιημένα κείμενα της τεράστιας Βιβλιοθήκης του Κογκρέσου των ΗΠΑ.

Για να διευκολύνουν τα πράγματα (λέμε τώρα…), οι ερευνητές, δύο Αμερικανοί και ένας Βρετανός, παρουσίασαν επίσης μια συμπυκνωμένη εκδοχή της απόδειξής τους για το πρόβλημα (Boolean Pythagorean Triples), η οποία καταλαμβάνει χώρο «μόλις» 68 gigabyte.

Εννοείται ότι κανένας άνθρωπος δεν θα μπορούσε να διαβάσει πλήρως ούτε αυτή τη… σύντομη απόδειξη.

Το προηγούμενο ρεκόρ, σύμφωνα με το «Nature», θεωρείται ότι κατείχε μια μαθηματική απόδειξη που είχε δημοσιευθεί το 2014 και «έπιανε» μόνο 13 gigabyte.

Ολες αυτές οι αποδείξεις δεν προέρχονται από ανθρώπους, αλλά αποτελούν έργο ηλεκτρονικών υπολογιστών.

Συνεπώς μόνο άλλοι υπολογιστές θα μπορούσαν να τις διαβάσουν στην ολότητά τους.
Οσο κι αν μαθηματικοί έχουν πια συνηθίσει σε αποδείξεις-γίγαντες, ο μαθηματικός Ρόναλντ Γρκάχαμ του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια-Σαν Ντιέγκο δήλωσε ότι «200 terabytes είναι κάτι απίστευτο».

Ενώ άλλοι συνάδελφοί του εμφανίζονται επιφυλακτικοί κατά πόσο τέτοιες αποδείξεις μπορούν πράγματι να θεωρηθούν μαθηματικά…

Microsoft και Facebook ποντίζουν καλώδιο στον Ατλαντικό
Η Microsoft και το Facebook συμφώνησαν να χτίσουν μαζί ένα υποθαλάσσιο καλώδιο που θα διασχίζει τον Ατλαντικό Ωκεανό για να αντιμετωπίσουν την αυξανόμενη ανάγκη για υψηλής ταχύτητας υπηρεσίες υπολογιστικού νέφους (cloud computing) και διαδικτύου.

Η κατασκευή του νέου καλωδίου «MAREA» θα ξεκινήσει τον Αύγουστο και αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Οκτώβριο του 2017, είπαν σε δήλωσή τους χθες οι δύο εταιρείες.

Το καλώδιο, μήκους 6.600 χιλιομέτρων, θα είναι το πρώτο που θα συνδέει τις Ηνωμένες Πολιτείες με τη νότια Ευρώπη και θα λειτουργεί υπό τη διαχείριση της Telxius, του τμήματος υποδομών της Telefonica, διεθνούς εταιρείας επικοινωνιών. Το καλώδιο έχει σχεδιαστεί αρχικά να μεταφέρει 160 terabits πληροφοριών ανά δευτερόλεπτο, είπαν οι δύο εταιρείες.

Η κίνηση ακολουθεί τη συμφωνία πριν από σχεδόν δύο χρόνια της Google – που τώρα ονομάζεται Alphabet – με πέντε ασιατικές εταιρείες να επενδύσουν περίπου 300 εκατομμύρια δολάρια (268 εκατ. ευρώ) για την ανάπτυξη και λειτουργία ενός καλωδιακού συστήματος που θα διασχίζει τον Ειρηνικό Ωκεανό και θα συνδέει τις Ηνωμένες Πολιτείες με την Ιαπωνία.

Google News icon Aκολουθήστε μας στο Google News

Οι τελευταίες ειδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο και όλη η επικαιρότητα στο dialogos.com.cy