Κυριάκος Κόκκινος: Άμεση πληροφόρηση για τον COVID19 μέσω του 1474

Σε λειτουργία έχει τεθεί από την περασμένη Τρίτη το Κέντρο Τηλεξυπηρέτησης 1474 που δημιουργήθηκε από το Υφυπουργείο Καινοτομίας για ολοκληρωμένη ενημέρωση των πολιτών για θέματα που σχετίζονται με τον Covid19.

Μιλώντας στην πρωινή έκδοση του ΑΣΤΡΑ ο Υφυπουργός Καινοτομίας Κυριάκος Κόκκινος είπε ότι σκοπός της υπηρεσίας είναι να προσφέρει στο κοινό άμεση, έγκαιρη και σφαιρική πληροφόρηση για τα μέτρα για διαχείριση της πανδημίας Covid1.

Όπως είπε, απαντήσεις θα δίνονται ανάμεσα σε άλλα για τα περιοριστικά μέτρα, τα διατάγματα, τα προγράμματα στήριξης, τις ταξιδιωτικές οδηγίες και κατευθυντήριες γραμμές και τα υγειονομικά πρωτόκολλα για εργασιακούς χώρους.

Διευκρίνισε ότι η χρήση του τηλεφωνικού κέντρου από το κοινό περιορίζεται σε θέματα σχετικά με την πανδημία.

Σημείωσε ωστόσο ότι σε περίπτωση που χρειάζονται επιπρόσθετες διευκρινήσεις από τις αρμόδιες υπηρεσίες, θα τυγχάνουν διαχείρισης εντός εύλογου χρονικού διαστήματος.

Η συγκεκριμένη υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη στους πολίτες από τις 8 το πρωί μέχρι και τις 8 το βράδυ από Δευτέρα μέχρι Κυριακή.

Παράλληλα ο κ. Κόκκινος ανέφερε ότι εντός Μαΐου αναμένεται να είναι έτοιμο το πρόγραμμα για να μπορούν οι λειτουργοί του κέντρου να απαντούν και σε ερωτήσεις, πέραν της πανδημίας.

 

Google News icon Aκολουθήστε μας στο Google News

Οι τελευταίες ειδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο και όλη η επικαιρότητα στο dialogos.com.cy