Λάθος στους λογαριασμούς της ΑΗΚ – ΠΕΟ: «Η Αρχή οφείλει να προβεί σε ενέργειες επανόρθωσης»

Η απάντηση που η ΑΗΚ έδωσε ως διαδικασία επίλυσης του προβλήματος στους επηρεαζόμενους καταναλωτές, δεν είναι η καταλληλότερη και η αρμόζουσα τονίζει σε ανακοίνωση της η ΠΕΟ.

«Διερωτήθηκαν πως οι συνταξιούχοι και όσοι δεν έχουν την απαιτούμενη τεχνολογία στα τηλέφωνα τους θα αιτηθούν διόρθωσης;» αναφέρει η ΠΕΟ και προσθέτει πως από την στιγμή που αναγνωρίζει η Αρχή ότι υπάρχει λάθος στην μέτρηση της κατανάλωσης σε αριθμό πελατών οφείλει να το εντοπίσει και να προβεί σε ενέργειες επανόρθωσης χωρίς να χρειάζεται ο ίδιος ο καταναλωτής να το ζητήσει.

Αυτούσια η ανακοίνωση της ΠΕΟ σχετικά με λάθη στους λογαριασμούς της ΑΗΚ: 

Σε μια περίοδο που η πλειοψηφία των νοικοκυριών, ιδιαίτερα τα πιο ευάλωτα νοικοκυριά όπως οι συνταξιούχοι, οι χαμηλόμισθοι, τα νοικοκυριά που ζουν με κοινωνικά επιδόματα, βρίσκονται σε ένα ατέλειωτο καταιγισμό αυξήσεων στις τιμές βασικών καταναλωτικών αγαθών, των καυσίμων και του ηλεκτρικού ρεύματος, αυξήσεις που δημιουργούν σοβαρό πρόβλημα επιβίωσης, ήρθαν να προστεθούν οι παραφουσκωμένοι λογαριασμοί στο ηλεκτρικό ρεύμα από τεχνικό λάθος όπως η ίδια η αρχή έχει παραδεχτεί.

Θεωρούμαι ότι η απάντηση που η ΑΗΚ έδωσε ως διαδικασία επίλυσης του προβλήματος στους επηρεαζόμενους καταναλωτές, δεν είναι η καταλληλότερη και η αρμόζουσα.  Διερωτήθηκαν πως οι συνταξιούχοι και όσοι δεν έχουν την απαιτούμενη τεχνολογία στα τηλέφωνα τους θα αιτηθούν διόρθωσης;

Από την στιγμή που αναγνωρίζει η Αρχή ότι υπάρχει λάθος στην μέτρηση της κατανάλωσης σε αριθμό πελατών οφείλει να το εντοπίσει και να προβεί σε ενέργειες επανόρθωσης χωρίς να χρειάζεται ο ίδιος ο καταναλωτής να το ζητήσει.

Google News icon Aκολουθήστε μας στο Google News

Οι τελευταίες ειδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο και όλη η επικαιρότητα στο dialogos.com.cy