«Λίφτινγκ» στο έμβλημα της Ανόρθωσης

Η εταιρεία Ανόρθωση Αμμοχώστου Ποδόσφαιρο Δημόσια ΛΤΔ παρουσίασε σε διάσκεψη Τύπου το νέο της εμπορικό σήμα καθώς και τις νέες εμφανίσεις της ομάδας για την περίοδο 2020-2021.

Το νέο έμβλημα, που θα χρησιμοποιείται για εμπορικούς σκοπούς, παρουσιάστηκε από τον πρόεδρο της εταιρείας Ευγένιο Χαμπουλλά, τον αναπληρωτή πρόεδρο Ανδρέα Πουλλαΐδη, τον Παναγιώτη Σαλαφώρη (μέλος του Δ.Σ.) και τον Γιώργο Ζερβίδη, ο οποίος ηγήθηκε της ομάδας που επιμελήθηκε τον σχεδιασμό του.

Για τη νέα εικόνα εργάστηκε ομάδα επαγγελματιών που ανήκουν στο δυναμικό της διαφημιστικής εταιρείας «Gnomi Integrated Communications» η οποία μελέτησε με λεπτομέρεια την ιστορία του σωματείου και την πορεία του από την πρώτη μέρα της ίδρυσης του.

Τα κύρια χαρακτηριστικά της νέα εικόνας, είναι: O φοίνικας απελευθερώθηκε από την ασπίδα και αποτελεί το κυρίαρχο στοιχείο στη νέα εικόνα. Ο φοίνικας, μνημονευόταν στην αρχαία Ελλάδα για την ικανότητα του να αναγεννάται μέσα από τις στάχτες του και πλέον είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με την ιστορία της Ανόρθωσης. Η γραμματοσειρά που επιλέχθηκε έχει φιλοτεχνηθεί από τoν Eλλαδίτη εικαστικό Γιώργο Τριανταφυλλάκο. Στιβαρή, αλλά και σύγχρονη, συνδυάζει την ιστορία του παρελθόντος και την προοπτική του μέλλοντος. Το σήμα έχει ως κορωνίδα το 1911, τη χρονιά ίδρυσης και συνοδεύεται από το χρυσό αστέρι που καταδεικνύει τους τίτλους πρωταθλήματος.

Στη διάσκεψη προβλήθηκε το ακόλουθο βίντεο μέσα από το οποίο παρουσιάζεται μια ιστορική αναδρομή της πορείας του συλλόγου.

Με… άρωμα Αμμοχώστου

Όσον αφορά στις νέες εμφανίσεις της Ανόρθωσης είναι τρεις, με αξιοσημείωτη λεπτομέρεια την απεικόνιση της Αμμοχώστου στο κάτω μέρος της φανέλας στη λευκή εμφάνιση, που θα χρησιμοποιείται στα εντός έδρας παιχνίδια.

Google News icon Aκολουθήστε μας στο Google News

Οι τελευταίες ειδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο και όλη η επικαιρότητα στο dialogos.com.cy