Στο ιδιωτικοποιημένο πλέον λιμάνι της Λεμεσού, η διαχειρίστρια του τερματικού επιβατών και κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι απορρίπτει αιτήσεις για εξυπηρέτηση κρουαζιερόπλοιων με την  Ομάδα Αξιοποίησης Λιμένων του υπουργείου Μεταφορών να σηκώνει τα χέρια ψηλά, αφού οι δυνατότητες παρέμβασής της είναι περιορισμένες.

 

Οπως αναφέρεται σε ρεπορτάζ του Φιλελευθερου, η τελευταία περίπτωση που ξεσήκωσε έντονες διαμαρτυρίες ήταν η άρνηση από πλευράς του αναδόχου του τερματικού επιβατών DP World να δεχθεί δύο επισκέψεις κρουαζιερόπλοιου, όχι άμεσα ή σε περίοδο αιχμής, αλλά τον Νοέμβριο του 2021.

Μόνο μέχρι 2 ταυτόχρονα, πρίν την ιδιωτικοποίηση δεχόταν μέχρι και 6

Η ανάδοχος εταιρεία στο λιμάνι Λεμεσού θεωρεί ότι δεν μπορεί να εξυπηρετεί πέραν των δύο κρουαζιερόπλοιων ταυτόχρονα, κάτι που δημιουργεί πολλά ερωτηματικά, αφού όταν το λιμάνι ήταν υπό τη διαχείριση της Αρχής Λιμένων, στις ακριβώς ίδιες λιμενικές εγκαταστάσεις δεχόταν ταυτόχρονα έξι και σε κάποιες περιπτώσεις και επτά κρουαζιερόπλοια.

Τον περασμένο Ιούλιο η DP World αρνήθηκε την υποδοχή και εξυπηρέτηση του κρουαζιερόπλοιου Celestyal Cristal στο λιμάνι Λεμεσού, σε συγκεκριμένη ημερομηνία, επίσης με το αιτιολογικό ότι θα είχε άλλα δύο κρουαζιερόπλοια.

Οπως αναφέρει το ρεπορτάζ, προκαλεί εντύπωση το γεγονός ότι ο συγκεκριμένος ανάδοχος αρνείται από τώρα εξυπηρέτηση επιβατηγών πλοίων και που μεταφέρουν σε κάθε ξεχωριστή περίπτωση περίπου 2.000 τουρίστες, χωρίς καν να γνωρίζουν από τώρα, εάν εκείνη την ημέρα θα προσεγγίσουν το λιμάνι Λεμεσού οποιαδήποτε άλλα εμπορικά πλοία για φορτοεκφορτώσεις και άσχετα από το αν θα υπάρχει σημαντικός ελεύθερος και αχρησιμοποίητος χώρος στο κρηπίδωμα