Μπάχαλο στον τομέα της εκπαίδευσης – Έμεινε στις διακηρύξεις το Υπ. Παιδείας

Έμεινε στις διακηρύξεις το Υπ. Παιδείας, καταγγέλλουν εκπαιδευτικοί και μαθητές

Μπάχαλο στον τομέα της εκπαίδευσης, αφού και με τις νέες οδηγίες από πλευράς Υπουργείου Παιδείας διαφωνούν τόσο εκπαιδευτικοί όσο και μαθητές, επισημαίνοντας οι πρώτοι μη τήρηση συμφωνηθέντων και ανισότητα μεταξύ μαθητών και οι δεύτεροι την αβεβαιότητα που υπάρχει σε σχέση με τις Παγκύπριες Εξετάσεις.

Ήδη η ΠΟΕΔ καλεί τις Διευθύνσεις των σχολείων και τους εκπαιδευτικούς να μην εφαρμόσουν τις αιφνιδιαστικές, ανεξήγητες, αλλά και μονομερείς οδηγίες του ΥΠΠΑΝ, όπως τις χαρακτηρίζει, οι οποίες στάλθηκαν στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των σχολείων με την Εγκύκλιο Αρ. Φακ. 21.11.06, ημερομηνίας 23 Απριλίου 2020, με θέμα «2η φάση εξ αποστάσεως εκπαίδευσης».

Οποιαδήποτε μορφή σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης θα αρχίσει μόνο όταν τηρηθούν όλα όσα συμφωνήθηκαν στην τηλεσυνάντηση που είχε η ΠΟΕΔ με τον ΥΠΠΑΝ στις 9 Απριλίου 2020, βάσει του συμφωνημένου πλαισίου που συζητήθηκε. Η ΠΟΕΔ θεωρεί πολλά από τα σημεία τής εν λόγω εγκυκλίου απαράδεκτα, τα οποία, μάλιστα, δεν συνάδουν με βασικές παιδαγωγικές αρχές αλλά και με απαραβίαστες αρχές ισότητας ευκαιριών. Τέλος, η Οργάνωση καλεί τις Διευθύνσεις των σχολείων και τους εκπαιδευτικούς να συνεχίσουν και στην παρούσα φάση σε όλες τις τάξεις μόνο την ασύγχρονη εκπαιδευτική επαφή με τα παιδιά, όπως το πράττουν από τις 18 Μαρτίου.

Έντονη είναι η αντίδραση των μαθητών για τη νέα εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, με την ΠΣΕΜ να τονίζει πως δεν έχει καθοριστεί η εξεταστέα ύλη των Παγκυπρίων Εξετάσεων, ενώ κάλεσε το Υπουργείο να λάβει υπόψιν του τους μαθητές. Σε ανακοίνωσή της η ΠΣΕΜ εξέφρασε τον προβληματισμό της, τονίζοντας ότι τους λυπεί το γεγονός πως είναι η πρώτη εγκύκλιος του Υπουργείου, αφήνοντας αιχμές για έλλειψη σχεδιασμού.

Παράλληλα, σημειώνει πως ο χρόνος που καθορίζει το Υπουργείο Παιδείας δεν είναι ικανοποιητικός και υπογραμμίζει πως δεν έχει ξεκαθαρίσει η εξεταστέα ύλη των Παγκυπρίων Εξετάσεων.

Καταλήγοντας, κάλεσε το Υπουργείο να λάβει υπόψιν του τους μαθητές, αφού το δικό τους μέλλον εξαρτάται από τις αποφάσεις. «Σχετικά με το περιεχόμενο της εγκυκλίου, ο διδακτικός χρόνος που δίνεται των 2 ωρών και 15 λεπτών για τέσσερις συναντήσεις δεν είναι ικανοποιητικός αν σε αυτές συνυπολογίσεις τα διαλείμματα και οποιαδήποτε προβλήματα σύνδεσης μπορεί να υπάρξουν, γεγονός που περιορίζει αφάνταστα την ποιότητα διδασκαλίας που θα παρέχεται στους μαθητές και τυχόν απορίες που θα προκύψουν από τις συναντήσεις. Επίσης ορθά έχουν τοποθετηθεί σε διαφορετικές ώρες οι διδασκαλίες στα Γυμνάσια και στα Λύκεια και Τεχνικές Σχολές για διευκόλυνση των νοικοκυριών, το γεγονός όμως αυτό είναι και έμμεση παραδοχή του Υπουργείου ότι δεν έχουν προμηθευτεί όλοι οι μαθητές ψηφιακό εξοπλισμό παρ’ όλες τις διακηρύξεις».

Google News icon Aκολουθήστε μας στο Google News

Οι τελευταίες ειδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο και όλη η επικαιρότητα στο dialogos.com.cy