Νέα διαδικασία πιστοποίησης των πελατών Τράπεζας Κύπρου για online συναλλαγές με κάρτες

Με στόχο να παρέχει ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια στις online συναλλαγές με κάρτες που γίνονται στην υπηρεσία Safe@Web, η Τράπεζα Κύπρου προχωρεί στην αναβάθμιση της διαδικασίας πιστοποίησης των πελατών της κατά την διεκπεραίωση των online συναλλαγών.

Σε σημερινή ανακοίνωση η Τράπεζα Κύπρου αναφέρει ότι η υφιστάμενη διαδικασία γίνεται με την αποστολή ενός Κωδικού Μιας Χρήσης (OTP-One Time Passcode) μέσω SMS, τον οποίο ο πελάτης καταχωρεί στο ανάλογο πεδίο για ολοκλήρωση της online συναλλαγής και προσθέτει ότι η νέα διαδικασία θα γίνεται αποκλειστικά μέσω του Bank of Cyprus Mobile Banking App.

Σύμφωνα με την Τράπεζα Κύπρου, οι συνδρομητές της 1bank, για την ολοκλήρωση των online συναλλαγών τους με κάρτες, θα λαμβάνουν ειδοποίηση στο κινητό τους τηλέφωνο (Push Notification), μέσω της οποίας θα ζητείται η πιστοποίηση του κατόχου της κάρτας.

Προσθέτει ότι αυτό θα γίνεται με Fingerprint ή με Face ID, ή με τη χρήση Passcode, ανάλογα με τον τρόπο επιλογής του πελάτη για τη σύνδεσή του στο Bank of Cyprus Mobile Banking App.

Αναφέρει επίσης ότι με την ολοκλήρωση της πιστοποίησης του κατόχου, θα εμφανίζονται στην οθόνη του κινητού τηλεφώνου του πελάτη λεπτομέρειες της συναλλαγής και προσθέτει πως ο πελάτης θα πρέπει να επιβεβαιώσει τις λεπτομέρειες της online συναλλαγής, και στη συνέχεια να επιλέξει «Accept» στην οθόνη του κινητού του και η διαδικασία πιστοποίησης θα ολοκληρώνεται.

«Εάν ο πελάτης δεν συμφωνεί με τις λεπτομέρειες της συναλλαγής θα επιλέξει το «Deny»  για ακύρωση της online συναλλαγής», προσθέτει.

Τέλος, η Τράπεζα Κύπρου αναφέρει ότι η διαδικασία αυτή προνοεί ότι ο πελάτης θα έχει ενεργοποιήσει εκ των προτέρων τη νέα διαδικασία πιστοποίησης και τις ειδοποιήσεις (Push Notifications) μέσω του Bank of Cyprus Mobile Banking App.

Google News icon Aκολουθήστε μας στο Google News

Οι τελευταίες ειδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο και όλη η επικαιρότητα στο dialogos.com.cy