Ο Σύνδεσμος Καταναλωτών ζητά ολοκλήρωση της διερεύνησης καταγγελιών για οργανωμένα ταξίδια

«Είναι αδιανόητο, τρεις μήνες μετά τις καταγγελίες που της έγιναν, η διερεύνησή τους να μην έχει ολοκληρωθεί»



Την ολοκλήρωση της διερεύνησης καταγγελιών για οργανωμένα ταξίδια τα οποία έχουν υποβληθεί τόσο από τον ίδιο, όσο και από καταναλωτές, στην Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτών, ζητάει ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών.

«Είναι αδιανόητο, τρεις μήνες μετά τις καταγγελίες που της έγιναν, η διερεύνησή τους να μην έχει ολοκληρωθεί», αναφέρεται σε ανακοίνωση του Συνδέσμου. Θα έπρεπε, προστίθεται, «η διερεύνησή τους να είχε ολοκληρωθεί και να εκδοθεί απόφαση το αργότερο μέσα σε δυο ή τρεις βδομάδες και να μη αφήνεται να συνεχίζεται η καταπάτηση των νόμιμων δικαιωμάτων των καταναλωτών».

Ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών καλεί την Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτών «να ανταποκριθεί στις νομικές της υποχρεώσεις όσον αφορά την εφαρμογή του νόμου που αφορά τα οργανωμένα ταξίδια».

Πηγή: Διάλογος/ΚΥΠΕ