Οδικός χάρτης για ενοποίηση καταστημάτων Ελληνικής και πρώην Συνεργατικής

Τοποθετήθηκαν 30 Meeters - Greeters για εκπαίδευση πελατών στη χρήση των ATM για την ταχύτερη εξυπηρέτησή τους

Οδικό χάρτη για ενοποίηση των καταστημάτων της Ελληνικής και της πρώην Συνεργατικής μέχρι τον Σεπτέμβριο ετοίμασε η Τράπεζα, η οποία προχώρησε επίσης στη λήψη έκτακτων μέτρων για αποσυμφόρηση των ουρών στα ταμεία, όπως η τοποθέτηση «Meeters – Greeters» για εκπαίδευση πελατών στη χρήση των ΑΤΜ. Η ενοποίηση των καταστημάτων αποδείχθηκε πολύ πιο δύσκολη απ’ ό,τι είχε εκτιμηθεί αρχικά, κυρίως λόγω των διαφορετικών συστημάτων της Ελληνικής και της πρώην Συνεργατικής, αλλά και λόγω των μεγάλων διαφορών που υπήρχαν μεταξύ των υποκαταστημάτων της πρώην Συνεργατικής. Και αυτό επειδή δεν πρόλαβε να γίνει η πλήρης ενοποίηση των ΣΠΙ τα προηγούμενα χρόνια, λόγω του μεγάλου όγκου εργασίας που προέκυψε, αλλά και των στενών χρονοδιαγραμμάτων (το 2013 μειώθηκαν από 96 σε 18, ενώ το 2016 εντάχθηκαν όλα κάτω από μια ομπρέλα).

Διαπιστώθηκε επίσης ότι σημαντικός αριθμός πελατών της Συνεργατικής είτε δεν είχε κάρτα είτε δεν ήταν σε θέση να αξιοποιήσει όλες τις επιλογές τις οποίες δίνουν τα ΑΤΜ. Ακόμη, διαπιστώθηκε ότι αριθμός λογαριασμών της Συνεργατικής δεν ήταν επικαιροποιημένος όσον αφορά τα στοιχεία των πελατών. Τα πιο πάνω προβλήματα οδήγησαν στο φαινόμενο της δημιουργίας ουρών σε πολλά υποκαταστήματα της πρώην Συνεργατικής, με αποτέλεσμα να δημιουργείται δυσφορία, ιδιαίτερα στις περιπτώσεις όπου το φαινόμενο είναι επαναλαμβανόμενο.

Για την αντιμετώπιση του προβλήματος η Τράπεζα προχώρησε σε λήψη μέτρων, όπως η δυνατότητα αξιοποίησης των ΑΤΜ της Ελληνικής από τους πελάτες οι οποίοι προέρχονται από την πρώην Συνεργατική, καθώς και η εισαγωγή του θεσμού «Meeters – Greeters». Συγκεκριμένα, όπως ανέφερε στην εφημερίδα μας στέλεχος της Τράπεζας, έχουν εκπαιδευτεί 30 άτομα τα οποία τοποθετήθηκαν σε υποκαταστήματα της πρώην Συνεργατικής, καθώς και σε υποκαταστήματα τα οποία λειτουργούν ως «Branch in Branch» (υποκατάστημα εντός του υποκαταστήματος), τα οποία εκπαιδεύουν πελάτες στη χρήση των ATM. Δηλαδή, όταν διαπιστωθεί ότι δημιουργείται ουρά σε κάποιο υποκατάστημα μεταβαίνουν οι «Meeters – Greeters», οι οποίοι διερευνούν κατά πόσον υπάρχουν πελάτες οι οποίοι περιμένουν να πραγματοποιήσουν συναλλαγές, οι οποίες θα μπορούσαν να διεκπεραιωθούν στο ATM. Ακολούθως πάνε μαζί με τους πελάτες στα ATM και τους εξηγούν βήμα προς βήμα πώς μπορούν να κάνουν τις συναλλαγές τους. Με τον τρόπο αυτό, όπως ανέφερε στην εφημερίδα μας το στέλεχος της Τράπεζας, οι πελάτες πραγματοποιούν ταχύτερα τις συναλλαγές τους, ενώ μειώνεται και η ουρά στα ταμεία.

Επίσης, οι «Meeters – Greeters» βοηθούν τους πελάτες οι οποίοι δεν διαθέτουν κάρτα ώστε να συμπληρώσουν την απαιτούμενη αίτηση και να είναι σε θέση να την αξιοποιήσουν στην επόμενή τους επίσκεψη, ενώ προχωρούν και στην επικαιροποίηση των στοιχείων των πελατών που επισκέπτονται τα καταστήματα. Σημειώνεται ότι πριν την ενοποίηση υπήρχαν 52 καταστήματα της Ελληνικής και 172 καταστήματα της πρώην Συνεργατικής, ενώ με την ολοκλήρωση των διαδικασιών θα παραμείνουν συνολικά περίπου 125 καταστήματα. Μέχρι στιγμής έχουν μετατραπεί σε «Branch in Branch» 24 καταστήματα, ενώ μέχρι τα μέσα Σεπτεμβρίου αναμένεται να μετατραπούν και τα υπόλοιπα. Αυτό σημαίνει ότι όλοι οι πελάτες, ανεξάρτητα αν προέρχονται από την Ελληνική ή την πρώην Συνεργατική, θα μπορούν να εξυπηρετούνται απ’ όλα τα καταστήματα του δικτύου.

Google News icon Aκολουθήστε μας στο Google News

Οι τελευταίες ειδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο και όλη η επικαιρότητα στο dialogos.com.cy