Πέρασε στην κορυφή ο Ogier στο Ράλι Μοντε Κάρλο

Με το τέλος της δεύτερης μέρας ο δυο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Sebastien Ogier με το VW Polo R3 WRC βρέθηκε στην πρωτοπορία του αγώνα με μεγάλη μάλιστα διαφορά από τον Sebastien Loeb που ένα λάθος του στην τελευταία ειδική διαδρομή του δεύτερου σκέλους ήταν αρκετό να τον εκτοπίσει από την κορυφή και να τον ρίξει μάλιστα στην δέκατη θέση με διαφορά πάνω από έξι λεπτά απο τον Ogier.

Καταστροφική αποδείχθηκε η 8η διαδρομή για την ομάδα της Citroen καθώς είδεν ακόμη ένα οδηγό της να βγαίνει εκτός μάχης ο βρετανός Kris Meeke. Ιδανικότερο ξεκίνημα στο ράλι του Μόντε Κάρλο δεν θα περίμενε ο Sebastien Loeb και ούτε θα μπορούσε να είχε σχεδιάσει καθώς απείχε από την αγωνιστική δράση τους τελευταίους 15 μήνες.

Ο Αλσατός οδηγός της Citroen χάρις στην εντυπωσιακή του απόδοση καθώς μπήκε σαν σίφουνας μέχρι και την ε.δ. ήταν στην πρωτοπορία στην γενική κατάταξη.

Εδωσε πραγματικά σκληρές μάχες με τον Ogier που ήταν συνεχώς κοντά του και με  ένα εντυπωσιακό πέρασμα από την 7η διαδρομή βρέθηκε για πρώτη φορά στην κορυφή της γενικής κατάταξης.

 

Εχοντας πλέον την πίεση και θέλοντας να ανακτήσει την πρωτοπορία ο 9 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής έκανε το μεγάλο λάθος. Σημάδεψε ένα βράχο και έσπασε την αριστερή πίσω ανάρτηση του DS3 χάνοντας πολύτιμο χρόνο. Ο Ogier σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο κερδίζωντας την δεύτερη του μέχρι τώρα διαδρομή καθώς από τρείς είχαν κερδίσει οι Loeb και Kubica.

Αυτό το γεγονός από μόνο του παρέδωσε στον Ogier ένα πλεονέκτημα 1 λεπτό 45.4 δευτερόλεπτα με το Volkswagen Polo R πάνω από τους team-mate του Jari-Matti Latvala, και Andreas Mikkelsen που ολοκλήρωσαν το δεύτερο σκέλος στις τρείς πρώτες θέσεις της κατάταξης για την γερμανική ομάδα. Ο Ott Tanak εντυπωσίασε στο ντεμπούτο του με την M-Sport, και είναι στη τέταρτη θέση στην διανυκτέρευση του δεύτερου σκέλους.

“Συνέβη όταν χτύπησα ένα βράχο σε ένα παγωμένο μέρος. Δεν ήταν πάρα πολύ σκληρό κτύπημα, αλλά έσπασε κάτι. Έπρεπε να προσπαθήσουμε πραγματικά να πιέσουμε σκληρά, γιατί ήξερα ότι με τους όρους ήταν αδύνατο στο δρόμο να κρατήσω αυτή τη θέση, έτσι προσπάθησα πολύ σκληρά με την επιλογή διαφορετικών ελαστικών και έκανα το λάθος,”είπε ο Loeb.

Η επιλογή των ελαστικών ήταν εξίσου δύσκολη, όπως πάντα σε αυτό το ράλι. Τα χειμερινά ελαστικά με καρφιά ήταν η ασφαλής επιλογή σήμερα το πρωί, αλλά όταν η θερμοκρασία αυξήθηκε και τα παγωμένα κομμάτια έγιναν λάσπη, η εξεύρεση της σωστής ισορροπίας με τα χειμερινά ελαστικά ήταν σχεδόν αδύνατη.

Αβολα σε αυτές τις συνθήκες ένοιωσε και ο Mikkelsen, αλλά o Νορβηγός οδηγός με το πλασάρισμα του στην τρίτη θέση στο τελικό στάδιο και εκμεταλευόμενος τα προβλήματα των άλλων πληρωμάτων αναριχήθηκε και στην τρίτη θέση της κατάταξης το ίδιο ισχύει και με το Mads Østberg που ανέβηκε από την όγδοη θέση στην πέμπτη στα τελευταία χιλιόμετρα της μέρας με το DS 3.

Ο Elfyn Evans ήταν επίσης απογοητευμένος με την επιλογή των ελαστικών του απογευματινού περάσματος και έχασε χρόνο αλλά και μια θέση στη γενική όπου είναι στην έκτη θέση. Τα δυο Hyundai των Thierry Neuville και Dani Sordo είναι  έβδομο και όγδοο, με τον Martin Prokop και Henning Solberg να ολοκληρώνουν την δεκάδα.

Οπως προαναφέραμε ο Kris Meeke επίσης έκανε το λάθος στη τελευταία ε.δ. όταν έσπασε την πίσω αριστερη ανάρτηση, αλλά, σε αντίθεση με το Loeb, ο Meeke δεν μπόρεσε να βγεί από τη διαδρομή

Ο Πολωνός Robert Kubica ήταν αρκετά πίσω στην κατάταξη με τα προβλήματα την πρώτη μέρα με τα ηλεκτρικά και τα φώτα του αυτοκινήτου. Σήμερα κινήθηκε πολύ καλά έδειξε καλό ρυθμό κέρδισε τρείς διαδρομές αλλά ήταν ένα άλλο θύμα της τελευταίας ε.δ. της μέρας. Είχε μια έξοδο από το δρόμο ακολούθησε κλατάρισμα ελαστικού και στη συνέχεια το χτύπημα σε ένα δέντρο.

Η αυριανή τρίτη μέρα θα αποτελείται από τέσσερεις διαδρομές (δυο επαναλαμβανόμενες ανάμεσ τους και η μαραθώνια των 51.70 χλμ από Lardier et προς Valença να Faye. Οι ανταγωνιστές θα αντιμετωπίσουν 128.41 χλμ δράσης στο ταξίδι νότια του Μονακό, φθάνοντας στο Πριγκηπάτο στις 18.58.

Ο Ελληνικής καταγωγής Ιορδάνης Σερδερίδης εγκατέλειψε την προσπάθεια του στο Ράλι Μόντε Κάρλο καθώς η ζημιά που υπέστη η Citroen DS3 R5 που οδηγούσε, μετά την έξοδο του από το δρόμο στην 2η ειδική διαδρομή του αγώνα δεν ήταν μεγάλη, ωστόσο ήταν αδύνατο να επιστρέψει το αυτοκίνητο στο service park στην προβλεπόμενη ώρα. Η απόσταση από την ειδική διαδρομή μέχρι τον χώρο επισκευών ήταν μεγάλη και το χρονικό όριο που έδιναν οι οργανωτές στα πληρώματα για να επανεκκινήσουν τον αγώνα, πολύ μικρό και δεν πρόλαβε και αποσύρθηκε.

Πρωτοπόρος στην κατηγορία WRC 2 παραμένει o Lefebvre. Η κατάταξη των πέντε πρώτο στην κατηγορία είναι: 1. Lefebvre (DS 3 R5): 1:59:50.1s, 2. Koci (Ford Fiesta R5): +6.5s, 3. Kremer (Skoda Fabia S2000): +2m04.9s, 4. Maurin (Ford Fiesta S2000): +2m35.0s, 5. Breen (Peugeot 2018 R5): +2:50.3

Στην κατηγορία JWRC στην πρώτη θέση βρίσκεται ο Gilbert. Η κατάταξη των πέντε πρώτο στην κατηγορία είναι: 1. Gilbert (DS 3 R3T): 2:09:07.5s, 2. Veiby (DS 3 R3T): 1:26.8s, 3. Folb (DS 3 R3T): 3m01.3s, 4. Riedemann (DS 3 R3T): 3m31.5s, 5. Tempestini

Καταταξη δεύτερης μέρας

1 S. Ogier / J. IngrassiaVW Polo R3 WRC1:52:07.4

2 J. Latvala / M. AnttilaVW Polo R3 WRC +1:45.4

3 A. Mikkelsen / O. FløeneVW Polo R3 WRC +2:34.8

4 O. Tänak / R. MõlderFord Fiesta R5 WRC+2:44.4

5 M. Østberg / J. AnderssonDS3 WRC +3:02.9

6 E. Evans / D. BarrittFord Fiesta R5 WRC +3:15.2

7 T. Neuville / N. GilsoulHyundai i20 WRC+3:29.9

8 D. Sordo / M. MartíHyundai i20 WRC +4:03.0

9 M. Prokop/ J.TomanekFord Fiesta R5 WRC+4:59.6

10 S. Loeb / D. ElenaDS3 WRC+6:08.7

Χρυσόστομος Κυλίλης
Google News icon Aκολουθήστε μας στο Google News

Οι τελευταίες ειδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο και όλη η επικαιρότητα στο dialogos.com.cy