Με 41ψήφους υπέρ, 5 εναντίον και 2 αποχές, η Ολομέλεια της Βουλής ψήφισε σε νόμο το τροποποιητικό νομοσχέδιο με το οποίο αναθεωρούνται τα τέλη κυκλοφορίας των οχημάτων που θα εγγραφούν στο Τμήμα Οδικών Μεταφοφών.

Επιπλέον με πλειοψηφεία 27 βουλευτών, 20 εναντίον και 3 αποχες υπερψηφίστηκε η τροποποίηση του Περί Φόρων κατανάλωσης νόμου, με επιβολή μηδενικού φόρου κατανάλωσης στα αυτοκίνητα.

Η Ολομέλεια της Βουλής ψήφισε επίσης σε νόμο, τροπολογία ΑΚΕΛΔΗΚΟ, σύμφωνα με την οποία διαφοροποιούνται οι πρόνοιες του κυβερνητικού νομοσχεδίου ως προς το τέλος κυκλοφορίας ανά κατηγορία κινητήρα EURO .

Συγκεκριμένα με την τροπολογία, στην κατηγορία EURO 6 ορίζεται μηδενική επιπλέον επιβάρυνση στα πετρελαιοκίνητα.

Επιπλέον βάσει της τροπολογίας η κατηγορία EURO 5 διαχωρίζεται σε α και β.

Στην κατηγορία 5 α, για βενζινοκινητήρα ή υβριδικό όχημα, προβλέπεται επιπρόσθετο ποσό 100 ευρώ στην άδεια κυκλοφορίας και για ντιζελοκινητήρα ή υβριδικό, προβλέπεται επιπρόσθετο ποσό 250 ευρώ.

Στην κατηγορία 5 β προβλέπεται μηδενική ένδειξη για βενζινοκινητήρα ή υβριδικό όχημα και ένδειξη 50 ευρώ ντιζελοκινητήρα ή υβριδικό όχημα.

ΔΗΣΥ-ΔΗΚΟ ξανά μαζί κατάργησαν άλλο ένα φόρο πλούτου, στα ρυπογόνα αυτοκίνητα πολυτελείας. Ευτυχώς, κάτω από την πίεση που οι πολίτες άσκησαν, πέρασε η κοινή μας τροπολογία με ΔΗΚΟ και δεν μεταφέρθηκε το οικονομικό βάρος στα μικρά και μεσαία αυτοκίνητα μέσα από πολλαπλάσια τέλη κυκλοφορίας, όπως εισηγήθηκε η κυβέρνηση των ολιγαρχικών. Αυτή η επαναλαμβανόμενη σημαντική απώλεια εσόδων θα μπορούσε να αξιοποιηθεί για ένα γενναιόδωρο σχέδιο απόσυρσης παλαιότερων, ρυπογόνων αυτοκινήτων ώστε να βοηθηθούν τα ασθενέστερα στρώματα να αλλάξουν το αυτοκίνητο τους τόνισε σε ανάρτησή του ο Κοιβουλευτικος εκπρόσωπος του ΑΚΕΛ Γιωρκος Λουκαιδης.