Πινελιές ποιότητας στο τουριστικό προϊόν της Λάρνακας το 2022

Πολυδιάστατες δράσεις από την Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης

 

Πολλές και σημαντικές πινελιές ποιότητας πήρε το τουριστικό προϊόν της Λάρνακας το 2022 μέσα από πολυδιάστατες δράσεις της Εταιρείας Τουριστικής Ανάπτυξης σε συνεργασία με άλλους φορείς και τοπικές Αρχές.

Στα πλαίσια του προγράμματος «Εμπλουτίζοντας και Πρασινίζοντας τις Παραλίες της Λάρνακας», φέτος αναβαθμίστηκαν πλήρως τα γήπεδα beach volley-tennis στην παραλία των Φοινικούδων, δημιουργήθηκε παιχνιδότοπος στην παραλία Ορόκλινης και φυτεύτηκαν φοινικόδεντρα στον παραλιακό πεζόδρομο Ορόκλινης και στην παραλία αετοσανίδας στο Κίτι.

Στον τομέα του φυσικού περιβάλλοντος, τα εγκαταλελειμμένα σκαλιά υπερχείλισης στο μονοπάτι της Αλυκής Λάρνακας βελτιώθηκαν με ξύλινο deck και μετατράπηκαν σε ενημερωτική εξέδρα, ενώ στα τελικά στάδια ολοκλήρωσης βρίσκεται και το Θεματικό Μελισσοκομικό Μονοπάτι στη Βαβατσινιά. Επιπρόσθετα, η ΕΤΑΠ συνεισέφερε στη δημιουργία Μελισσόκηπου στο Μουσείο Μέλισσας και Κεντήματος στον Κάτω Δρυ. Στον εμπλουτισμό της θαλάσσιας προστατευόμενης περιοχής Λάρνακας εντός του έτους τοποθετήθηκαν αμφορείς κοντά στο ναυάγιο LEF1 με στόχο την αύξηση της βιοποικιλότητας του βυθού και την ενίσχυση του καταδυτικού ενδιαφέροντος.

Στα πλαίσια της βελτίωσης του προϊόντος στα χωριά της επαρχίας, τοπιοτεχνήθηκε πάρκο στο κέντρο των Λευκάρων, τοποθετήθηκε αστικός εξοπλισμός στην Τόχνη και προστέθηκαν instagrammable παγκάκια σε Περβόλια και Χοιροκοιτία. Επιπρόσθετα, για το Ζύγι ετοιμάστηκε παραδοσιακή ψαρόβαρκα που θα τοποθετηθεί στην είσοδο του υπό κατασκευή Μουσείου Αλιείας, ενώ στο τελικό στάδιο βρίσκεται και η κατασκευή αντίγραφου του σημαντικότατου αρχαιολογικού ευρήματος της ταφικής στήλης από τους Γόλγους για το Καλλινίκειο Μουσείο Αθηένου. Στο Μουσείο Μνήμης Καλαμουργικής Λιβαδιών έχει τοποθετηθεί θεματικό παγκάκι-έκθεμα εξωτερικού χώρου, όπου το καλάμι «παγώνει» συμβολικά στο χρόνο και στη φθορά μέσω της ρητίνης.

Τα τελευταία χρόνια η ΕΤΑΠ Λ/κας δίδει μεγάλη έμφαση στην ψηφιοποίηση των τουριστικών εργαλείων και ως εκ τούτου έχει εντός του 2022 επεκτείνει το καινοτόμο πρόγραμμα Larnaka Storytelling Statues με νέα αγάλματα που διηγούνται την ιστορία τους, ενώ προστέθηκαν άλλα έξι μουσεία στην πλατφόρμα διαδραστικής περιήγησης 360° Larnaka Virtual Museums. Επιπλέον, ετοιμάστηκε βίντεο και VR360 τρισδιάστατης εικονικής αναστήλωσης του αρχαιολογικού οικισμού της Καλαβασού.

Εντατικό ήταν και το πρόγραμμα Μάρκετινγκ της ΕΤΑΠ Λάρνακας, το οποίο περιλάμβανε διαδικτυακή καμπάνια σε στοχευμένες αγορές, συμμετοχή σε εκθέσεις στο εξωτερικό, φιλοξενία δημοσιογράφων και οργανωτών ταξιδίων από το εξωτερικό, συνεχή ανανέωση της ιστοσελίδας-portal για την τουριστική Λάρνακα, προώθηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έκδοση τριμηνιαίου e-Newsletter, προβολή μέσω νέων βίντεο και reels, branding της αίθουσας επιβατών στο Λιμάνι Λάρνακας καθώς και στελέχωση και επιτόπιες εκπαιδεύσεις της τουριστικής βιομηχανίας.

Στις δράσεις του έτους περιλαμβανόταν και στήριξη αθλητικών εκδηλώσεων ευρωπαϊκής/διεθνούς εμβέλειας με έμφαση σε αθλήματα, στα οποία η Λάρνακα διαθέτει συγκριτικό πλεονέκτημα.

Τέλος, μια από τις ενέργειες που στόχο είχαν τη βελτίωση της εικόνας της Λάρνακας ήταν, μεταξύ άλλων, και η εκστρατεία καταπολέμησης της ταμπελορύπανσης στα όρια των Δήμων Λάρνακας, Λειβαδιών και Κ.Σ. Ορόκλινης.

Τάσος Περδίος

Google News icon Aκολουθήστε μας στο Google News

Οι τελευταίες ειδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο και όλη η επικαιρότητα στο dialogos.com.cy