Το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος το οποίο διεξήγαγε η ΟΕΛΜΕΚ για το θέμα των εξετάσεων των τετραμήνων στέλνει ξεκάθαρο μήνυμα για την αναγκαιότητα επανεξέτασης του όλου ζητήματος και ουσιαστικού με απώτερο και μοναδικό σκοπό η όποια αλλαγή υιοθετηθεί να είναι προς το πραγματικό όφελος των παιδιών, αναφέρει σε ανακοίνωση της, η ΠΟΕΔ.

Κάθε υγιής οργανισμός, σημειώνει, με το Υπουργείο Παιδείας να μην μπορεί να αποτελεί εξαίρεση, οφείλει να γνωρίζει πού βρίσκεται, πού θέλει να φτάσει και κυρίως, πώς μπορεί να πραγματώσει τους στόχους που έχει θέσει. Ταυτόχρονα όμως επιβάλλεται, αναφέρεται, να υπάρχει έντονη και συνεχής εστίαση στον επιδιωκόμενο στόχο αυτών που θα εργαστούν προς τη συγκεκριμένη κατεύθυνση , στην προκειμένη περίπτωση των εκπαιδευτικών – κάτι, που εκ του συντριπτικού αποτελέσματος (76% και 24% ΝΑΙ) χωρίς αμφιβολία δεν υφίσταται.

Ως εκ τούτου, αναφέρεται, ο αναστοχασμός και η επαναξιολόγηση της εν λόγω πολιτικής, παρόλο που ψηφίστηκε και από τη Βουλή, είναι εκ των ων ουκ άνευ.

“Ο εκπαιδευτικός κόσμος εξέφρασε ελεύθερα την άποψή του η οποία δεν μπορεί να παραβλεφθεί. Η συγκεκριμένη στόχευση και αλλαγή διαφαίνεται ότι δεν είναι κοινώς αποδεκτή από τους άμεσα εμπλεκόμενους, τους εκπαιδευτικούς. Δεν προέκυψε μέσα από συλλογική δράση, κουλτούρα συνέργειας και αλληλοστήριξης. Το συγκείμενο αυτό προδιαγράφει ότι η επιχειρούμενη αλλαγή δεν μπορεί να επιτύχει και αναμφισβήτητα θα πρέπει στο αμέσως επόμενο διάστημα να επαναξιολογηθεί και, αν χρειαστεί, να επαναπροσδιοριστεί”, προστίθεται.

Οι αλλαγές και οι μεταρρυθμίσεις, σημειώνεται, «πρέπει να γίνονται μέσα από σταθερά και καλά μελετημένα βήματα και, δυστυχώς, οι συνεχείς παλινδρομήσεις της τελευταίας δεκαετίας ταλανίζουν το εκπαιδευτικό μας σύστημα και πλήττουν τα ίδια τα παιδιά, κάτι που δεν θα αποφύγουμε για άλλη μια φορά».